Svi vozači koristili su maksimalno dopuštena tri motora i većinu ostalih dostupnih komponenti što znači da će na posljednjih devet utrka sezone svaki kvar biti vrlo skup – donosimo pregled korištenosti elemenata pogonske jedinice uoči 14. utrke sezone u Italiji.
Status: Petak na VN Italije
Vozač | Momčad | Motor | ICE | TC | MGU-H | MGU-K | ES | CE | EX |
Lewis Hamilton | Mercedes | Mercedes | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 |
Valtteri Bottas | Mercedes | Mercedes | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 |
Max Verstappen | Red Bull | Honda | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 5 |
Sergio Perez | Red Bull | Honda | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 6 |
Daniel Ricciardo | McLaren | Mercedes | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 |
Lando Norris | McLaren | Mercedes | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 4 |
Lance Stroll | Aston Martin | Mercedes | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 |
Sebastian Vettel | Aston Martin | Mercedes | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 4 |
Fernando Alonso | Alpine | Renault | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 7 |
Esteban Ocon | Alpine | Renault | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 8 |
Charles Leclerc | Ferrari | Ferrari | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 5 |
Carlos Sainz | Ferrari | Ferrari | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 6 |
Yuki Tsunoda | AlphaTauri | Honda | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 |
Pierre Gasly | AlphaTauri | Honda | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 6 |
Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | Ferrari | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 5 |
Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | Ferrari | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 5 |
Nikita Mazepin | Haas | Ferrari | 3 | 3 | 3 | 2 | 1 | 2 | 5 |
Mick Schumacher | Haas | Ferrari | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 5 |
George Russell | Williams | Mercedes | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 |
Nicholas Latifi | Williams | Mercedes | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 |
ICE – motor s unutarnjim izgaranjem, TC – turbo punjač, MGU-H – toplinska motor-generator jedinica, MGU-K – kinetička motor-generatorska jedinica, ES – spremnik energije, CE – kontrolna elektronika, EX – ispušni sustav, donosi MAXF1.net.
Vozači na raspolaganju imaju 3 ICE, 3 TC, 3 MGU-H, 3 MGU-K, 2 ES, 2 CE i 8 EX tijekom F1 sezone 2021.
Ukoliko broj utrka F1 prvenstva 2021. padne na 19 ili manje, broj dopuštenih MGU-K jedinica smanjuje se na 2.
U slučaju da vozač koristi veći broj bilo kojega od elemenata dobit će 10 mjesta kazne na startu utrke na kojoj je dodatni element prvi puta korišten, a za svaki idući prekomjerni element toga tipa vozač će dobiti 5 mjesta kazne.
Ukoliko broj kaznenih mjesta dobivenih na ovaj način bude veći od 15 vozač mora startati s posljednjega mjesta.
Smatra se da je vozač koristio bilo koji od sedam elemenata pogonskih jedinica kad transponder na bolidu pokaže da je napustio stazu boksa.
Tijekom trkaćega vikenda, ukoliko vozač uvede više od jednoga primjerka istoga elementa pogonske jedinice koji dovede do kazne, samo posljednji element smije se koristiti na idućim utrkama bez dobivanja kazni.
Ukoliko je vozač zamijenjen drugim vozačem tijekom prvenstva, novi vozač naslijedit će njegovu alokaciju elemenata pogonske jedinice.
F1 KALENDAR 2021.
1. | Bahrain | 28.03. |
2. | Emilia Romagna | 18.04. |
3. | Portugal | 02.05. |
4. | Španjolska | 09.05. |
5. | Monako | 23.05. |
6. | Azerbajdžan | 06.06. |
7. | Francuska | 20.06. |
8. | Štajerska | 27.06. |
9 | Austrija | 04.07. |
10. | Velika Britanija | 18.07. |
11. | Mađarska | 01.08. |
12. | Belgija | 29.08. |
13. | Nizozemska | 05.09. |
14. | Italija | 12.09. |
15. | Rusija | 26.09. |
16. | Turska | 10.10. |
17. | SAD | 24.10. |
18. | Meksiko | 07.11. |
19. | Brazil | 14.11. |
20. | Katar? | 21.11. |
21. | Saudijska Arabija | 05.12. |
22. | Abu Dhabi | 12.12. |