Max Verstappen kaže da je borba za pobjedu s Charlesom Leclercom bila ‘teška’ i ‘žestoka’ i da nije bilo jednostavno igrati igre u posljednjem zavoju za korištenje DRS-a na glavnom pravcu, ali sretan je da su on i njegova momčad uzvratili udarac nakon što na prvoj utrci nisu osvojili bodove.
Verstappen je imao atipično loše kvalifikacije nakon što u Q3 nije imao samopouzdanja iza upravljača Red Bulla RB18 što je rezultiralo s gotovo tri desetinke zaostatka za momčadskim kolegom Perezom koji je u 215. nastupu u Formuli 1 ostvario svoj prvi pole position, donosi MAXF1.net.
Nizozemac je u drugom zavoju prvoga kruga prestigao Sainza s vanjske strane i zauzeo treće mjesto, a nakon prvih ulazaka u boks, koje je potaknuo sigurnosni automobil izazvan Latifijevim sudarom, Verstappen je zauzeo drugo mjesto jer je Perez krug ranije obavio svoju promjenu guma u trkaćim uvjetima.
Borba s Leclercom izostala je sve do završetka perioda virtualnoga sigurnosnog automobila u 41. krugu, a nakon nekoliko neuspješnih pokušaja, uključujući nadmudrivanje oko toga tko će biti drugi u točki detekcije uoči kočenja za posljednji zavoj, Verstappen je uspio preuzeti vodstvo i zadržati ga do kraja.
“Bilo je zaista teško, ali bila je to dobra utrka,” rekao je Verstappen.
“Žestoko smo se borili na vrhu i startali smo razmišljajući dugoročno.”
“Oni [Ferrari] su bili zaista brzi kroz zavoje, mi smo bili brzi na pravcima, ali gume su se ovdje prilično brzo trošile.”
“Mogli ste vidjeti da smo na kraju imali nešto više brzine pa sam pokušao proći. Bilo je teško, ali zaista sam sretan da smo napokon započeli sezonu.”
Verstappen je komentirao da je ove sezone lakše ostati blizu bolida ispred sebe zbog novoga tehničkoga pravilnika koji je rezultirao manjim aerodinamičkim gubicima u prljavom zraku.
“Da, čini se da kad se jednom približite, kad dođete unutar pola sekunde, da zapravo možete imati dobar izlaz,” dodao je Verstappen.
“A mislim da to zapravo puno otežava pretjecanje, primjerice u posljednjem zavoju u odnosu na prošlu godinu, tako da je puno teže planirati pretjecanje.”
“Nije bilo jednostavno igrati igre u posljednjem zavoju, ali na kraju sam uspio proći. Ali čak i nakon toga on je stalno bio u DRS-u i sa žutim zastavama u posljednjem krugu nije bilo jednostavno znati koliko trebate pustiti gas.”
Verstappen je pobjedom u Saudijskoj Arabiji skočio na treće mjesto u poretku vozača iza dva vozača Ferrarija Leclerca i Sainza dok je Red Bull treći u poretku konstruktora, jedan bod iza Mercedesa i 41 bod iza Ferrarija.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!