Max Verstappen ostvario je drugu pobjedu ove sezone i prvu na ulicama Monte Carla, a niska potrošnja guma dovela je do neobične situacije u kojoj su prednost imali vozači koji su duže ostali na stazi – donosimo pregled strategija i korištenja guma na VN Monaka.
Prvih šest vozača bili su na istoj strategiji koja je uključivala start na soft (C5) gumama i prelazak na hard (C3) komponentu, ali neki vozači utrku su startali i na mediumu odnosno hardu, piše MAXF1.net.
Hamilton je također startao na softu i prešao na hard, ali je u 67. krugu opet prešao na soft kako bi odvozio najbrži krug utrke i osvojio dodatan bod.
Zbog niske potrošnje guma vozači su uspjeli dobiti pozicije dužim ostankom na stazi na mekšim gumama, a nove hard gume nisu se uspjele dovoljno brzo zagrijati da bi pružile bolje performanse.
Sličnu situaciju imali smo i 2017. u borbi za pobjedu između Ferrarijevih vozača – Vettel je ostao pet krugova duže na stazi od dotad vodećega Raikkonena, a iako je Vettel imao potrošenije gume uspio je prestići Raikkonena i preuzeti vodstvo.
Stroll je startao na hard gumama i promjenu na soft odradio u 58. krugu čime je napredovao do osmoga mjesta, a Aston Martin je s oba bolida osvojio bodove budući da je Vettel završio peti nakon što je ostao duže na stazi od Gaslyja i Hamiltona.
Perez je također iskoristio nisku potrošnju guma te je na stazi ostao najduže od prvih sedam vozača i napredovao do četvrtoga mjesta, a Tsunoda u AlphaTauriju odvozio je najdužu dionicu i cijeloj utrci od čak 64 kruga.
Pregled strategija i dionica pogledajte ovdje.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!