Momčadi Formule 1 još uvijek raspravljaju trebaju li plaće vozača biti uključene u maksimalni budžet s kojim su prvi puta suočeni ove sezone, a koji će tijekom idućih godina biti sve manji i manji.
Prvi puta u povijesti Formule 1 ove je godine na snazi financijski pravilnik koji ograničava budžete momčadi na 145 milijuna dolara, ali u to nisu uključene plaće vozača, tri najplaćenija zaposlenika, marketinške aktivnosti i još neki troškovi, donosi MAXF1.net.
U drugom mjesecu momčadi su raspravljale treba li postaviti ograničenje plaća za vozače i najplaćenije zaposlenike, a nakon sastanka F1 Komisije objavljeno je da je utemeljena radna skupina koja će razmatrati mogućnost takvih ograničenja.
Vjeruje se da je Hamilton, najplaćeniji vozač u Formuli 1, godišnje plaćen oko 55 milijuna dolara što je više od trećine ograničenja budžeta za cijelu sezonu.
Navodno je plan ograničiti plaće vozača na 30 milijuna dolara što bi trenutno značilo da bi samo Mercedes morao smanjiti plaće svojim vozačima, prije svega Hamiltonu kojem trenutni ugovor ističe na kraju ove godine.
“Na kraju je sve na momčadima”, rekao je šef AlphaTaurijeve F1 momčadi Franz Tost.
“Mislim da ne bi trebalo biti više od 30 milijuna za oba vozača, ali to je predmet rasprave i ovisi koliko financijskih resursa ima koja momčad i kojem smjeru će ići.”
Šef Aston Martinove F1 momčadi Otmar Szafnauer potvrdio je da se raspravlja o brojci od oko 30 milijuna dolara za oba vozača.
“Mislim da je riječ o brojci koji je Franz spomenuo, otprilike oko toga iznosa”, rekao je Szafnauer.
“U ranim smo raspravama i mislim da još moramo odraditi puno toga prije nego dođemo do neke brojke, do toga kako bi se to provodilo i slično, ne želim govoriti o brojkama”, dodao je šef Haasove F1 momčadi Gunther Steiner.