Sergio Perez kaže da je imao prilično veliku degradaciju guma u prvoj dionici utrke u kojoj je vodio ispred Charlesa Leclerca i Maxa Verstappena, ali priznaje da nije imalo smisla da zadržava momčadskog kolegu zbog velikoga pada u brzini koji je doživio u toj fazi utrke.
Perez je odlično startao s drugoga mjesta i prestigao Leclerca na kočenju za prvi zavoj dok Verstappen nije imao prostora da učini isto iako je još bolje startao s trećega mjesta, piše MAXF1.net.
Meksikanac je imao oko dvije sekunde prednosti ispred Leclerca, ali se vrlo rano požalio na degradaciju stražnjih medium guma u vrlo vrućim uvjetima na ulicama Bakua na kojima su temperature staze bile oko 50 Celzijevih stupnjeva.
Kad je Leclerc ušao u boks za vrijeme virtualnoga sigurnosnog automobila Verstappen je ubrzo sustigao Pereza i prestigao ga bez borbe u prvom zavoju uz pomoć DRS-a, a Perez je u idućih nekoliko krugova bio više od sekunde po krugu sporiji od momčadskoga kolege.
Red Bull je reagirao ranijim pozivanjem Pereza u boks, a nakon što je Leclerc odustao Red Bull se mogao usredotočiti na kontroliranje utrke uz što manje rizika pa su obavili i drugu promjenu guma nakon što je virtualni sigurnosni automobil izazvao Magnussen u Haasu.
“Startao sam jako dobro, vodili smo i imao sam osjećaj da imamo stvari pod kontrolom,” rekao je Perez.
“Bili smo malo nesretni s trenutkom virtualnoga sigurnosnoga automobila koji nam je malo otežao život. Kad vodite u utrci u prvoj dionici, koja je obično teža, mislite da izgledate snažno, ali danas to nije bio slučaj, to je utrkivanje.”
“Imao sam prilično veliku degradaciju stražnjih guma što je značilo da nisam mogao zadržati Maxa iza sebe, bio je izuzetno brz i imalo je smisla da me prestigne umjesto da se borim s njim.”
“Kasnije su nam rekli da držimo određenu brzinu na hard gumama kad su Ferrariji ispali iz utrke. Moramo razumjeti gdje smo mogli izvući više iz bolida i okrenuti se Kanadi kako bismo bili sigurni da ćemo opet biti u borbi za vrh.”
“Ovo je sjajan rezultat za momčad i dobar dan u konstrukorskom prvenstvu.”
Verstappen nakon osam utrka ima 21 bod više od Pereza i 34 više od Leclerca, a Red Bull ima ogromno vodstvo od 80 bodova ispred Ferrarija.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!