Atraktivnim prologom u Tuheljskim Toplicama, pred mnoštvom gledatelja, započelo je deveto izdanje INA Rallyja Kumrovec.
Nakon dva uvodna brzinska ispita najbrža je bila austrijska posada Simon Wagner i Gerald Winter u Škodi Fabiji R5 EVO s ukupnim vremenom 4:42,4 minuta.
Druga je bila poljska posada u sastavu Lukasz Kotarba i Tomasz Kotarba u Citroenu C3 R5 s ukupnim vremenom 4:43,2, dok su treći bili Mađari Sandor Olle i Rebeka Olle u Škodi Fabiji R5 EVO s vremenom 4:47,8. Najbolje plasirana hrvatska posada Alfred Kramer Jr. i Jeannette Kvick u Hyundaiju i20 R5 zauzima 10. mjesto s vremenom od 5:01,7.
Prvu fazu kumrovečkog rallyja pet posada nije uspjelo zavšiti. Na ovogodišnjem izdanju u organizaciji Auto kluba “Delta Sport” iz Zagreba nastupa 68 posada iz osam zemalja od čega su 52 domaće. Preostalih šest brzinskih ispita vozi se sutra u Kumrovcu i Zagroskim selima. Ceremonijalni start na rasporedu je u 9:15 sati, a brzinci kreću od 10:39 sati. Iako ove godine u Kumrovec nema nijedne vozačice, tu je čak 16 suvozačica.
Kao što je bio slučaj i prošle godine i ove je trasa brzinskih ispita doživjela manje promjene.
„Vraćamo se na Lončarov put i Donji Škrnik, gdje se prošle godine nije moglo voziti. Rally se tako vraća na svoje kultno mjesto, a to su mostić i staza pokraj školskog igrališta. Brzinac Kumrovec smo produžili, pa vjerujem da će u njemu uživati i posade i gledatelji“ najavio je direktor rallyja Željko Štefanić.
Staza za natjecatelje tako je drugačija od one prošlogodišnje, no zato je i zanimljivija, a donijet će i mnogo izazova. Naime, posebnost kumrovečkih brzinaca leži u uskoj stazi s mnoštvom vezanih zavoja i prijevoja.
Publika već godinama prepoznaje Rally Kumrovec kao događaj koji donosi atraktivne vožnje, a prepoznaju ga i vozači. Ove je godine na rally došlo čak devet vozila R5 klasifikacije, što je najviše do sada. Tih devet, po 200.000 eura vrijednih vozila, i ove će godine tako voziti cestama Kumrovca, a ne viđa se to često u Hrvatskoj.
U dosadašnjih osam izdanja utrke najbolje se snašao mađarski vozač Janos Szilagyi koji je pobijedio tri puta. Posljednje tri godine po Zagorju su se najbolje snalazili Austrijanci, a prošle godine slavili su u postavi Hermann Neubauer – Bernhard Ettel u Ford Fiesti R5.
A o kvaliteti organizacije najbolje govori činjenica da je ovaj rally pet puta proglašen za najbolje organiziranu utrku u Hrvatskoj.
Natjecanje je upisano u FIA i kalendar Hrvatskog auto i karting saveza. Boduje se za Prvenstvo Hrvatske, ali i za prestižna međunarodna natjecanja, FIA prvenstvo Centralnoseuropske Zone (CEZ) i Alpe Adria Rally Trophy.