Prema pisanju talijanskih medija, na VN Francuske sklopljen je dogovor između čelnika Ducatija i vodećih ljudi MotoGP momčadi Valentina Rossija koji definira da će slavni talijanski proizvođač svojim motociklima opskrbljivati upravo tu momčad.
Posao su dogovorili najviše rangirani ljudi u obje organizacije: Claudio Domenicali, Gigi Dall’Igna i Paolo Ciabatti sa strane Ducatija, odnosno CEO Alberto Tebaldi, direktor Gianluca Falcioni i voditelj ekipe Alessio Salucci na strani Rossijeve ekipe koja će nositi sponzorsko ime Aramco VR46. Financijski detalji ugovora nisu poznati, a službena se potvrda očekuje na VN Katalonije. Također, navodi se kako će Ducati i dalje svojim motociklima opskrbljivati Pramac.
Posebno zanimljiv detalj napisa je tvrdnja kako je Rossi već imao dogovor s Yamahom, koja je bila spremna radi nastavka suradnje sa svojom najvećom zvijezdom spustiti cijenu ‘leasinga’ svojih M1 najnovijih specifikacija sa 9 milijuna eura koliko plaća Petronas, na svega 5 milijuna eura (koliko će, vrlo vjerojatno, od Rossijeve moomčadi dobivati i Ducati).
Međutim, dogovor je pao na odabiru vozača, jer je Yamaha inzistirala da ima pravo na taj odabir, dok je Rossi bio uporan u želji da za njegovu ekipu voze vozači potekli u njegovoj akademiji. Na to Yamaha nije pristala, pa će tako na Ducatijima u bojama Rossijeve ekipe nastupiti Luca Marini i Marco Bezzechi.
Vozači su i jedan od razloga zašto se Ducati odlučio dogovoriti s Rossijem. Naime, bilo ih je strah da će u slučaju potpisa ugovora s Yamahom, Valentino Rossi iz momčadi tvornice iz Borgo Panigala povući Eneu Bastianinija. To u Ducatiju nipošto nisu htjeli smatrajući kako je 24-godišnji Talijan budućnost njihove ekipe.
Bundesliga
Premier League
La Liga
Champions League
Europa League
Conference League
Eurobasket 2025
Euroleague
NBA
ABA League
Eurocup
ACB League
Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open
Masters 1000
Formula 1
MotoGP
WRC