Ferrari je uoči devete utrke prvenstva u Austriji isprobao paket poboljšanja kojega planiraju koristiti tijekom idućega vikenda čime su iskoristili drugi i posljednji dan za snimanje promotivnih materijala...
Talijanska momčad u Španjolskoj je predstavila temeljito dorađeni aerodinamički paket za svoj SF-23 s kojim su postavili temelj za novi razvojni smjer i dizajn bočnih stranica približili Red Bullu.
Ali jučer je Ferrari na privatnom testu na svojoj stazi Fiorano testirao dorađeni paket s kojim planiraju izvući još performansi iz novoga razvojnoga koncepta, donosi MaxF1.net.
Momčadi tijekom sezone imaju vrlo malo prilika testirati svoje aktualne bolide, a jedna od njih je i korištenje dvaju testova za snimanje promotivnih materijala na posebnim Pirellijevim gumama koje nisu trkaće specifikacije i na kojima se smije odvoziti najviše 100 km.
Sainz i Leclerc podijelili su dužnosti i isprobali novi paket koji uključuje redizajnirano prednje krilo s novim profilom zakrivljenosti središnjega dijela najdonjega elementa i novim oblikom bočnih ploča koje su sada zakrivljenije i imaju drukčiji profil kaskade na rubu.
Važne promjene doživio je i početak Venturijevih tunela i njihovih pregrada koji sada počinju ranije, a profil sasvim vanjske pregrade također je doživio redizajn i ona je sada jače zakrivljena kako bi se unutarnji tunel bolje zaštitio od turbulencija koje dolaze od prednjih kotača.
Rub podnice ispred prednjih kotača također je doživio manje promjene budući da je nestao mali poprečni prorez viđen na prethodnoj verziji.
Iako je iz dostupnih fotografija teško sa sigurnošću reći jesu li bočne stranice doživjele promjene, na prvi pogled se čini da je prostor ispod bočnih usisnika blago povećan kako bi se poboljšao protok zraka u ovom kritičnom području.
Ferrari je korištenjem drugoga i posljednjeg dana za snimanje promotivnih materijala htio ispitati korelaciju podataka za novi paket i doći spremniji na iduću utrku prvenstva u Austriji.
Važne promjene doživio je i početak Venturijevih tunela i njihovih pregrada koji sada počinju ranije, a profil sasvim vanjske pregrade također je doživio redizajn i ona je sada jače zakrivljena kako bi se unutarnji tunel bolje zaštitio od turbulencija koje dolaze od prednjih kotača.
Rub podnice ispred prednjih kotača također je doživio manje promjene budući da je nestao mali poprečni prorez viđen na prethodnoj verziji.
Iako je iz dostupnih fotografija teško sa sigurnošću reći jesu li bočne stranice doživjele promjene, na prvi pogled se čini da je prostor ispod bočnih usisnika blago povećan kako bi se poboljšao protok zraka u ovom kritičnom području.
Ferrari je korištenjem drugoga i posljednjeg dana za snimanje promotivnih materijala htio ispitati korelaciju podataka za novi paket i doći spremniji na iduću utrku prvenstva u Austriji.
Gledatelji u Hrvatskoj program regionalnog sportskog kanala Sport Klub i ubuduće će moći pratiti na Telemachu, Total TV-u, OptiTV-u i preko platforme EON koja je dostupna svim gledateljima.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!