Krovna teniska organizacija ATP, od iduće sezone promijeniti će logotip kao i marketinšku kampanju koja će tenisače pratiti u budućnosti.
Nakon devet godina, ATP je odlučio promijeniti logotip ATP Toura te započeti u potpunosti novu marketinšku kampanju pod nazivom “Love it all”.
ATP punih devet godina nije mijenjao logotip organizacije koji je imao više verzija kroz povijest, a ATP Finale koje se ovoga tjedna održava u Londonu savršena je pozornica za prezentaciju novog imidža ATP Toura koji u svom kontingentu sadrži 63 turnira koji se igraju diljem svijeta. Krovna teniska organizacija također je najavila testiranje novih pravila na više razina poput onih s prošlotjednog NextGen turnira iz Milana.
“Kroz nove inicijative i ovu uzbudljivu kampanju želimo animirati teniske fanove diljem svijeta kako je ATP prepun sjajnih događaja i turnira. Nadamo se kako ćemo time potaknuti i one koje slabije prate manje turnire, a više su fokusirani na one najveće,” izjavio je prvi čovjek organizacije Chris Kermode.