Hrvatske boje na Croatia Rallyju branit će osam posada, a najviše se očekuje od Martina Ravenščaka koji je prijavljen s Fordom Fiestom Rally3 u klasi WRC3.
Hrvatske boje na Croatia Rallyju branit će osam posada. Martin Ravenščak je prijavljen s Fordom Fiestom Rally3 u klasi WRC3. Četiri će vozača nastupiti u automobilima klase Rally4 – Tomas Hrvatin, Željko Magličić, Jan Pokos i Marko Lončarić. Tu su još i Vjekoslav Čičko, Slaven Šekuljica i Igor Mandić. Oni će voziti Renault Clio Rally5.
“Odlično se osjećam, odradili smo “shakedown”, isprobali smo setap, promijenili smo gume. Vjerujem da smo našli setap za sutrašnje brzince. Treba biti pametan i strpljiv, svašta je moguće. Utrka je jako dugačka, naša želja je da dođemo do cilja bez poteškoća i da vidimo koliko se možemo boriti s ostalim dečkima u WRC3 klasi,” kazao je Ravenščak za Hinu.
Ovo će biti njegov treći nastup na Croatia Rallyju. Prije dvije godine je odustao prvi dan zbog kvara na automobilu, dok je lani bio na 37 mjestu u ukupnom poretku, dok je u samoj klasi bio treći.
Martinu će suvozačica biti sestra Dora (28), dok ove godine otac Krešimir (56) neće nastupati.
“Prve dvije godine smo vozili i tata i ja, ove godine je tata odlučio biti u publici. Gledati utrku iz druge perspektive,” dodao je.
Martin je na majci imao značku s hrvatskom i irskom zastavom u čast irskog relijaša Craiga Breena koji je prošlog tjedna poginuo u Hrvatskoj tijekom testiranja.
“To je bio slučaj koji se dogodi jednom od 10 milijuna. Nažalost, to je život. Kao što je i Craig jednom rekao, zabavi se i uživaj jer život je kratak,” kazao je otkrivši razmišlja li o takvim stvarima kada uđe u svoj automobil.
“Pokušavam se maksimalno koncentrirati na stazu i na samo utrku, ostale stvari staviti iza sebe,” dodao je.
Ispred relijaša su tri dana natjecanja, 20 brzinskih ispita i 301 km vožnje.
“Ponosan sam što se tako veliko natjecanje održava u Hrvatskoj. Nisam niti pomislio da će se WRC održati u Hrvatskoj. Nadam se da će biti što više publike, kako bi reli ostao u Hrvatskoj i idućih godina,” poručio je.
Njegova sestra i suvozačica je dodala kako joj je najdraži brzinac Vinski Vrh – Duga Resa.
“On mi je najdraži, baš je idiličan pogled preko mosta. Suvozaču je isto dobar za čitanje,” kazala je dodavši kako se nada da ove godine na Platku neće biti magle.
“Prošle godine je po toj magli bio strašan,” dodala je Dora.
Raduje je i posljednji dan koji već tradicionalno privlači brojnu publiku.
“Oba nedjeljna brzinca su spektakl. Bez obzira na vrijeme uvijek bude puno gledatelja.”
Za hrvatski reli vozači znaju kazati kako je to “50 nijansi asfalta”.
“Nadam se da ćemo ove godine i vidjeti taj asfalt. Prošle godine smo vidjeli samo blato,” kazala je sa smiješkom.
Relijaši između brzinaca, od dionice do dionice sudjeluju normalno u prometu.
“Moramo se voziti po propisima u normalnom prometu. U automobilima imamo i GPS koji nas prati da ne prekršimo ograničenje brzine. Tako da je sve apsolutno sigurno,” otkrila je.
Želja joj je da stignu sigurno i sretno do cilja bez većih poteškoća.
“Želimo vidjeti i kako stojimo s konkurencijom, imamo želje i planove iduće godine voziti cijelo prvenstvo s rally3 autom.”
U posljednje vrijeme sve je više žena u reliju.
“Ima nas sve više i više. Prošle godine WRC2, WRC3 i WRC junior su imali suvozačicu što je lijep podatak,” poručila je na kraju.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!