Max Verstappen ostvario je uvjerljivu pobjedu na domaćoj utrci u Nizozemskoj nakon što je u završnici utrke morao prestići Lewisa Hamiltona koji nije bio u boksu za vrijeme kasnoga sigurnosnog automobila, a George Russell i Charles Leclerc upotpunili su pobjedničko postolje.
Verstappenu je ovo bila deseta pobjeda ove sezone u 15 održanih utrka s kojom je izgradio ogromnu prednost od 109 bodova prednosti isped Leclerca u poretku vozača, donosi MAXf1.net.
Verstappen je zadržao vodstvo na startu ispred Leclerca i Sainza i izgradio oko sekundu i pol prednosti ispred Leclerca, ali Ferrarijev vozač uspio je doći na manje od sekunde iako je Nizozemac ubrzo odgovorio i pronašao još brzine u svom Red Bullu.
Verstappen je nastavio povećavati svoju prednost ispred Leclerca, a Ferrari zove Leclerca u boks u 17. krugu kada je soft zamijenio mediumom na što je Red Bull odgovorio krug kasnije.
Hamilton i Russell, koji su startali na mediumu, tada su preuzeli vodstvo i držali pozicije, a Verstappen i Leclerc krenuli su ih sustizati na novijim gumama.
Verstappen je prestigao Russella u 28. krugu uz pomoć DRS-a na glavnom pravcu, ali kad je sustigao Hamiltona sedmerostruki svjetski prvak ulazi u boks na kraju 29. kruga i uzima novi set harda što je bila naznaka da će Mercedesi ići samo jednom u boks.
Sainz je imao katastrofalnu promjenu guma dužu od 12 sekundi prije nego je Leclerc ušao prvi puta u boks, a Verstappen je nastavio povećavati prednosti ispred Leclerca. Mercedesovi vozači su na novom hardu brzo sustigli Pereza, a Hamilton ga je prestigao u 37. krugu u borbi za treće mjesto iako mu je nakon toga zasmetao Vettel koji je upravo izašao iz boksa s krugom zaostatka i dobio pet sekundi kazne.
Hamilton je krenuo sustizati Leclerca i Verstappen, a Perez je drugi puta u boks ušao u 40. krugu dok je Leclerc učinio isto pet krugova kasnije nakon što je postalo jasno da hard funkcionira dobro.
Tsunoda je stao na stazi između zavoja 4 i 5, ali je ipak krenuo, ušao u boks i nakon pola minute vratio se na stazu i ubrzo izazvao uvjete virtualnoga sigurnosnog automobila kad je ponovno stao na stazi.
Verstappen je tada ušao u boks po novi set harda, a Mercedes je slijedio njegov primjer i Hamiltona i Russella opremio novim setom medium guma.
Hamilton je tada bio oko 12 sekundi iza Verstappena, ali Bottasov gubitak snage i zaustavljanje s unutarnje strane startno ciljnoga pravca izazvalo je izlazak sigurnosnoga automobila koji je potpuno promijenio tijek utrke.
Verstappen je to iskoristio i hard zamijenio korištenim softom dok su Mercedesovi vozači ostali na stazi, a Leclerc je također ušao u boks po soft gume, kao i brojni drugi vozači.
Russell je naknadno tražio Mercedes da ga stavi na soft gume što je Verstappena dovelo na drugo mjesto iza Hamiltona koji nije bio u boksu, a kad je utrka nastavljena u 61. krugu Verstappen je odmah prestigao Hamiltona na kočenju za prvi zavoj iako nije imao mogućnost korištenja DRS-a u prva dva kruga nakon ponovnoga starta.
Russell je ubrzo sustigao i prestigao momčadskoga kolegu Hamiltona i na kraju završio drugi, a Leclerc je uspio učiniti isto i završiti na postolju za Ferrari.
Hamilton je na kraju bio tek četvrti iako je bio u borbi za pobjedu, a Sainz je ciljem prošao peti iako je na kraju klasificiran kao osmi zbog pet sekundi kazne za nesigurno puštanje u boksu.
Perez je time završio peti ispred Alonsa i Norrisa, a Ocon i Stroll osvojili su posljednje bodove na današnjoj utrci. Utrku nisu završili samo Bottas i Tsunoda.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!