Verstappen je bio uvjerljivo najbrži na prvom slobodnom treningu koji se vozio danas uoči kvalifikacija, ali nakon što je bio najbrži u prvom dijelu kvalifikacija Nizozemac nije mogao zadržati istu brzinu u preostala dva dijela kvalifikacija.
Max Verstappen označio je podupravljanje svoga Red Bulla RB16B kao glavni razlog za manjak brzine u kvalifikacijama za VN Velike Britanije u kojima je prvi puta nakon VN Azerbajdžana izgubio od Lewisa Hamiltona u Mercedesu koji je osigurao prvo startno mjesto za prve sprint kvalifikacije u Formuli 1.
Verstappen je bio uvjerljivo najbrži na prvom slobodnom treningu koji se vozio danas uoči kvalifikacija, ali nakon što je bio najbrži u prvom dijelu kvalifikacija Nizozemac nije mogao zadržati istu brzinu u preostala dva dijela kvalifikacija.
Hamilton je bio najbrži u Q2 nakon drugih brzih krugova, a u ključnom trećem dijelu kvalifikacija Hamilton je u svom prvom krugu postavio vrijeme koje je bilo dovoljno za pole position iako se Verstappen uspio popraviti u drugom krugu.
Britanac je imao gotovo tri desetinke prednosti nakon prva dva sektora u svom drugom Q3 krugu, ali je sve upropastio u posljednjoj kombinaciji zavoja u kojoj je imao veliko preupravljanje i izgubio četiri desetinke
Verstappen se momčadi požalio na podupravljanje svoga Red Bulla, a isto je ponovio i nakon kvalifikacija.
“Moramo gledati sebe jer mislim da se bolid zapravo ponašao prilično dobro,” rekao je Verstappen.
“Ali imao sam puno podupravljanja i nisam mogao napadati zavoje.”
“Čekao sam da prednji kraj počne bolje držati i osjećaj je bio pomalo čudan, da budem iskren, jer ne mislim da je to do postavki prednjega krila. Ali što je tu je. I dalje smo bili prilično blizu [0.087 s] tako da je u redu.”
Unatoč najbržem kvalifikacijskom vremenu, Hamilton nije osvojio pole position, koji bi mu bio osmi na VN Velike Britanije, zato jer će pobjednik sutrašnjih sprint kvalifikacija startati prvi u nedjeljnoj utrci i time osvojiti pole position.
“To je pomalo čudan osjećaj,” komentirao je Verstappen nakon kvalifikacija koje nisu odlučile poredak za utrku nego za sprint kvalifikacije.
“Odradite kvalifikacije, idete punom brzinom, ali to zapravo ništa ne znači što se tiče osjećaja da ste osvojili pole position. Vidjet ćemo sutra.”
“Mislim da imamo snažan bolid za utrku. Moramo samo popraviti neke probleme koje smo imali u kvalifikacijama, ali prilično sam siguran da ćemo imati dobru utrku.”
Nakon kvalifikacija momčadi više ne smiju raditi značajne promjene na svojim bolidima, ali i dalje imaju na raspolaganju nekoliko stvari poput nagiba prednjega krila i postavki diferencijala kojima mogu utjecati na balans bolida.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!