Japanski proizvođač automobila Toyota vraća se u Formulu 1 kao tehnički partner Haasove F1 momčadi kako bi ‘dijelili znanje i resurse na obostranu korist’ u sklopu višegodišnjega partnerstva, a logo brenda bit će prisutan na bolidima već na VN Amerike koju pratimo sljedećeg vikenda na Sport Klubu.
Prema novom višegodišnjem ugovoru obje strane će dijeliti stručnost i znanje, kao i resurse, pri čemu Toyota Gazoo Racing pruža dizajn, tehničke i proizvodne usluge, dok će Haas zauzvrat nuditi tehničku ekspertizu i komercijalne pogodnosti, objašnjava MaxF1.net.
S ciljem da unaprijedi Haasov razvojni i natjecateljski element unutar Formule 1, Toyota će dalje razvijati vlastito znanje i vještine u raznim područjima kroz sudjelovanje u momčadi, natječući se na vrhu globalnoga motosporta.
Toyota uživa u bogatoj i poznatoj povijesti motosporta koja datira više od 60 godina, dok njezini trenutni trkaći programi, kroz Toyota Gazoo Racing, uključuju nastupe u FIA Svjetskom prvenstvu u reliju i FIA Svjetskom prvenstvu u izdržljivosti.
Japanski proizvođač bio je samostalni konstruktor i proizvođač motora u Formuli 1 od 2002. do kraja 2009., ali unatoč ogromnim ulaganjima nisu uspjeli ostvariti niti jednu pobjedu, uz četvrto mjesto u poretku konstruktora 2005. kao najbolji rezultat.
Počevši od VN SAD-a (18. – 20.10.), Toyotin brend bit će prisutan na bolidima VF-24 koje voze Nico Hulkenberg i Kevin Magnussen.

“Jako sam uzbuđen što su se Haas i Toyota Gazoo udružili kako bi sklopili ovo tehničko partnerstvo”, rekao je Ayao Komatsu, šef momčadi koji je odigrao ključnu ulogu u povezivanju Toyote i Haasa.
“Imati potporu svjetskog lidera u automobilskom sektoru i raditi zajedno s našom organizacijom, dok nastoje razviti i ubrzati vlastitu tehničku i inženjersku stručnost – to je jednostavno partnerstvo s očiglednim prednostima na obje strane.Sposobnost korištenja resursa i znanja baza dostupna u Toyota Gazoo Racingu, dok će imati koristi od njihovih tehničkih i proizvodnih procesa, bit će ključna u našem vlastitom razvoju i našoj jasnoj želji da dodatno povećamo svoju konkurentnost u Formuli 1″.
Bundesliga
Premier League
La Liga
Champions League
Europa League
Conference League
Eurobasket 2025
Euroleague
NBA
ABA League
Eurocup
ACB League
Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open
Masters 1000
Formula 1
MotoGP
WRC
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!