Max Verstappen ostvario je drugu pobjedu ove sezone i prvu na ulicama Monte Carla, a niska potrošnja guma dovela je do neobične situacije u kojoj su prednost imali vozači koji su duže ostali na stazi – donosimo pregled strategija i korištenja guma na VN Monaka.
Prvih šest vozača bili su na istoj strategiji koja je uključivala start na soft (C5) gumama i prelazak na hard (C3) komponentu, ali neki vozači utrku su startali i na mediumu odnosno hardu, piše MAXF1.net.
Hamilton je također startao na softu i prešao na hard, ali je u 67. krugu opet prešao na soft kako bi odvozio najbrži krug utrke i osvojio dodatan bod.
Zbog niske potrošnje guma vozači su uspjeli dobiti pozicije dužim ostankom na stazi na mekšim gumama, a nove hard gume nisu se uspjele dovoljno brzo zagrijati da bi pružile bolje performanse.
Sličnu situaciju imali smo i 2017. u borbi za pobjedu između Ferrarijevih vozača – Vettel je ostao pet krugova duže na stazi od dotad vodećega Raikkonena, a iako je Vettel imao potrošenije gume uspio je prestići Raikkonena i preuzeti vodstvo.
Stroll je startao na hard gumama i promjenu na soft odradio u 58. krugu čime je napredovao do osmoga mjesta, a Aston Martin je s oba bolida osvojio bodove budući da je Vettel završio peti nakon što je ostao duže na stazi od Gaslyja i Hamiltona.
Perez je također iskoristio nisku potrošnju guma te je na stazi ostao najduže od prvih sedam vozača i napredovao do četvrtoga mjesta, a Tsunoda u AlphaTauriju odvozio je najdužu dionicu i cijeloj utrci od čak 64 kruga.
Pregled strategija i dionica pogledajte ovdje.
Bundesliga
Premier League
La Liga
Champions League
Europa League
Conference League
Eurobasket 2025
Euroleague
NBA
ABA League
Eurocup
ACB League
Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open
Masters 1000
Formula 1
MotoGP
WRC



Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!