Nakon četiri tjedna stanke Formula 1 vraća se na renovirani Spa Francorchamps koji je dobio novi asfalt na nekim dijelovima, ali u nove šljunčane zamke koje će i vozačima i kontroli utrke olakšati kontroliranje granica staze – donosimo pregled promjena uoči VN Belgije.
Uoči ove sezone Spa Francorchamps doživio je neke od najvećih promjena u suvremenoj eri Formule 1, ali Pirelli i momčadi donekle znaju što očekivati budući da se krajem srpnja na toj stazi vozila 24-satna utrka GT World Challenge Endurance prvenstva, donosi MAXF1.net.
Staza je u pet zavoja dobila novi asfalt, izletna zona u slavnom Eau Rougeu je proširena kako bi se povećala sigurnost, a dodane su i nove šljunčane zamke na izlazu iz nekoliko zavoja kako bi se vozače više kaznilo za pogreške bez negativnoga utjecaja na sigurnost.
Vozači će zato morati više paziti da u tim zavojima ostanu unutar granica staze, ali to ujedno i povećava vjerojatnost nanošenja šljunka na stazu, posebno na izlazu iz prvoga zavoja La Source koji je uvijek poprište velike gužve na startu utrke.
Pirelli je za ovu utrku pripremio tri srednje mješavine u svojoj paleti od pet vrsti guma za suho (C2, C3, C4) što je šesti puta ove sezone na prvih 14 utrka da su se odlučili za taj odabir guma nakon Saudijske Arabije, Imole, Miamija, Francuske i Mađarske.
Novi asfalt položen je između zavoja 1 i 4 odnosno nakon zavoja La Source pa preko slavne kombinacije zavoja Eau Rouge / Raidillon.
Novi asfalt položen je i u zavojima 8 i 9, a neravnine u zavojima s novim asfaltom su uklonjene dok je prianjanje zbog novoga asfalta povećano.
Šljunčane zamke dodane su u zavojima 1,6,7 i 9, a sastoje se od oštroga kamenja dok se na rubovima rubnika nalaze oštri rubovi.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!