Porsche ponovno razmatra ulazak u Formulu 1 koja je najavila buduće pogonske jedinice kao jednostavnije i jeftinije od trenutne generacije koja je bila izuzetno složena i skupa i koja nije privlačila nove proizvođače u sport.
Porsche je 2017. sudjelovao na sastancima FIA-ine Komisije proizvođača motora na kojima se raspravljalo o budućim pogonskim jedinicama, a krajem 2017. Porsche je krenuo u razvoj visokoučinkovitoga motora sa šest cilindara unatoč povlačenju iz LMP1 kategorije WEC prvenstva.
Motor se vrtio na testnom stolu i na njemu je radila manja skupina između ’20 i 25 stručnjaka’, ali Porsche se nije odlučio za ulazak u Formulu 1 kao proizvođač motora nakon što su ranije odbacili mogućnost da se natječu kao konstruktor poput Mercedesa i Ferrarija.
Ali okretanje Formule 1 prema održivosti i novim gorivima, kao i najava jeftinijih i jednostavnijih pogonskih jedinica od 2025. koje ne bi trebale imati skupi MGU-H, potaknuli su interes kod VW grupe koja razmatra Porscheov ulazak u Formulu 1, piše BBC.
“Bilo bi sjajno kad bi aspekti održivosti, primjerice korištenje e-goriva, igrali ulogu”, rekao je Fritz Enzinger, šef Porscheova motorsport programa.
“Kad ti aspekti budu potvrđeni, detaljno ćemo ih razmotriti unutar VW grupe i raspraviti o daljnjim koracima.”
“Porsche i Volkswagen AG prate promjene pravila u svim relevantnim trkaćim serijama diljem svijeta. To je slučaj i s novim pravilima za motore u Formuli 1 od 2025.”
Ross Brawn izjavio je da Formula 1 ima priliku učiniti novu generaciju motora održivijom i kombinirati hibridnu tehnologiju s održivim gorivima.
“Formula 1 dugo služi kao platforma za uvođenje nove generacije inovacija u svijetu automobila”, rekao je Brawn.
“Naš prvi prioritet za održivost je utemeljiti plan za hibridni motor koji ima smanjene emisije i od kojega će realni svijet imati koristi u cestovnim automobilima.”
“Vjerujemo da imamo priliku to učiniti s novom generacijom motora koji će kombinirati hibridnu tehnologiju s održivim gorivima.”