Talijanski proizvođač guma Pirelli kaže da su puknuća gume na bolidima Maxa Verstappena i Lancea Strolla vjerojatno uzrokovana krhotinama na stazi, ali i da su slično oštećenje pronašli i na gumi Lewisa Hamiltona.
Strollu je pri velikoj brzini pukla stražnja lijeva guma na njegovom Aston Martinu AMR21 nakon čega se zabio u zid i izazvao izlazak sigurnosnoga automobila, a u završnici utrke sličnu je sudbinu doživio i vodeći Verstappen kojem je na istom dijelu staze također pukla stražnja lijeva guma, donosi MAXF1.net.
Pirelli kaže da je neobično da je pukla baš stražnja lijeva guma kad su na stazi u Bakuu više opterećene desne gume i vjeruju da su puknuća gume uzrokovana krhotinama na stazi iako je i na Hamiltonovoj gumi, koju je uoči ponovnoga starta promijenio, pronađeno oštećenje.
“Očito je da moramo napraviti istragu, ja sam samo skupio neke indikacije. Riječ je o iznenadnim deflacijama za Lancea i Maxa, bez ikakvih upozorenja”, rekao je Pirellijev F1 šef Mario Isola za Autosport.
“Riječ je o stražnjoj lijvoj gumi koja ovdje nije najviše opterećena nego stražnja desna. A ako govorimo o potrošnji, najpotrošenija je prednja desna, tako da nije riječ o potrošnji.”
“Još jedan važan element koji smo pronašli je na stražnjoj lijevoj gumi Lewisa Hamiltona, još jedna porezotina i to prilično velika. To smo ustanovili tijekom prekida utrke, u istoj dionici u kojoj se Max razbio.”
“Bolidi su skinuli gume i stavili nove, a mi smo provjerili korištene gume i pronašli porezotinu na stražnjoj lijevoj gumi [Hamiltonova bolida]. Srećom, porezotina nije dotakla konstrukciju i zato nije izgubio tlak. Tako da imamo dokaz još jedne gume s porezotinom.”
“Ostale gume koje su korištene 30, 32, 33 kruga nisu pokazale nikakve znakove potencijalnih problema. Uzrok može biti krhotina ili bilo što drugo.”
“Gotovo je nemoguće dizajnirati gumu koja može biti otporna na bilo koju vrstu krhotina, ako je riječ o krhotini. Ako nije, moramo razmotriti kontra akcije.”
“Vjerujem da je riječ o tome jer nisu imali nikakvih upozorenja da je nešto čudno na bolidu, ovjesu, gumi ili kočnicama, ništa nije davalo znakove problema nego je bio iznenadni problem.”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!