
Formula 1 vraća se nakon samo tjedan dana, a ovog vikenda nas očekuje prvi sprint vikend u Šangaju, gdje je staza prošlog ljeta dobila novi asfalt.
Ovaj vikend bit će ključan za vozače i momčadi jer će imati samo jedan slobodni trening prije sprint kvalifikacija, a također će se susresti s novim uvjetima na stazi i s novim asfaltom koji bi mogao značajno utjecati na ponašanje bolida, piše MaxF1.
Za razliku od prošlogodišnjeg kalendara, kišni uvjeti iz Australije ostavit će mjesta za analize koje će vozači morati brzo primijeniti kako bi optimizirali postavke svojih bolida za kvalifikacije i samu utrku. Odabir guma ove godine bit će isti kao prošle godine (C2, C3 i C4), ali treba napomenuti da su mješavine mekše nego prošle godine, što će također igrati veliku ulogu u performansama.
Temperature u Šangaju će biti visoke za ovo doba godine, a očekuje se da će u subotu doseći čak 26 °C, što je znatno toplije od prosječnih 18 °C koje inače prate utrku u ožujku. Ovi uvjeti, slični onima prošle godine, također mogu utjecati na ponašanje guma i cijeli vikend.
Što se tiče sprint formata, kvalifikacije su podijeljene u tri segmenta s kraćim vremenima (12 minuta za SQ1, 10 za SQ2, 8 za SQ3), dok će vozači za prva dva dijela koristiti medium gume, a za posljednji soft. Za samu sprint utrku (19 krugova), izbor guma je slobodan, a vozači neće biti obavezni na zaustavljanje u boksu.
Pored toga, raspodjela guma po vozaču bit će nešto drugačija nego kod standardnog vikenda. Svaki vozač dobije dva seta hard guma, četiri seta mediuma (umjesto tri) i osam setova soft guma (umjesto šest), što čini ukupno 12 setova, naspram uobičajenih 13.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!