Promocija tvorničke momčadi Monster Yamaha održana je u Jakarti gdje su predstavljene nove boje i novi ustroj, ali i stare visoke ambicije momčadi koja je prošle godine bila neprepoznatljiva
Plava je nijansa ostala gotovo ista, više je crne boje, sve izgleda nekako agresivnije, ali i dalje elegantno i atraktivno – glasio bi modni izvještaj s indonezijske promocije nove Yamahe M1 koja nakon niza godina ima novog glavnog sponzora, američkog proizvođača energetskih pića Monster. Međutim, izgled motocikla tek je od drugorazrednog značenja, jer odgovor traži nekoliko velikih pitanja. Koliko je dobar novi M1, da li je ponovno motocikl s kojim se može pobjeđivati? Može li Maverick Vinales konačno dokazati svoj talent i rezultatima na stazi? I treće, najvažnije pitanje. Ima li, sa 40 godina koje će navršiti krajem ovog mjeseca, Valentino Rossi i dalje dovoljno moći i brzine da konačno osvoji svoju „decimu“, svoj deseti naslov prvaka svijeta?
Odgovor na prvo pitanje još nemamo. Yamaha i dalje razmišlja koju od dvije opcije dizajna agregata koristiti, odgovor bi trebali pronaći u rekordnom roku, jer svaki izgubljeni dan može značiti i izgubljenu sezonu. Rossi napominje kako je ključ uspjeha u današnjem motociklizmu guma, odnosno mogućnost da ona optimalno radi kompletnu utrku, pa se i u tom smislu razvija motocikl. Odgovor na drugo pitanje sugerirao je sam Maverick Vinales, odgovarajući na pitanje novinara na prezentaciji momčadi održanoj u Indoneziji.
– Osjećam se odlično i na motociklu i u garaži. Sada s novim šefom momčadi, Estebanom Garciom, i svim promjenama koje su napravljene na motociklu siguran sam kako ću imati uspješnu sezonu.“ – rekao je Vinales, potencirajući i prijateljski odnos koji ima s Valentinom Rossijem kroz protekle godine suradnje u momčadi.
Valentino Rossi ulazi u svoju 24. motociklističku sezonu na svjetskoj razini i priznaje kako je veliki izazov biti kompetitivan u njegovim godinama.
„Kao i u svakom drugom poslu, najvažnija je motivacija, a ona kod mene nije upitna. Konačno, imam ugovor potpisan na dvije godine, ovu i sljedeću, što znači da mislim i dalje biti kompetitivan za osvajanje najviših pozicija, uključujući i titulu prvaka.“ – tvrdi Rossi koji je prošle sezone po prvi puta ostao bez pobjede odkada vozi prvenstvo svijeta.
Yamaha je, inače, nakon prošle neuspješne sezone napravila brojne i temeljite promjene u svojoj organizaciji. Stvorena je nova divizija u Italiji koja brine samo za elektroniku, uključujući europski testni tim kojeg predvodi Jonas Foger.
„Do sada smo testirali samo u Japanu, najviše s Katsuyukijem Nakasugom, ali sada ćemo više raditi u Europi te imati jaču vezu Europe i Japana.“ – rekao je šef momčadi Lin Jarvis, koji je predstavio i Idalija Gaviru kao novog trkačeg trenera Valentina Rossija (Luca Cadalora je odstupio iz obiteljskih razloga), te najavio kako će se sjajni inženjer Hitoshi Hoshino također u potpunosti posvetiti Rossiju.