Na svoju 25 godišnjicu momčad Repsol Honda predstavila je najjaču vozačku postavu u povijesti, Marca Marqueza i Jorgea Lorenza.
EKSKLUZIVNO javljanje iz Španjolske za Sportklub – Darin Janković
Dvorana Campusa Repsol, impresivnog sjedišta jedne od najvećih europskih naftnih kompanija, bila je gotovo premala da primi sve novinare koji su htjeli svjedočiti povijesnom događaju. Naime, u godini u kojoj slave četvrt stoljeća uspješne suradnje, Repsol Honda predstavila je najjaču vozačku postavu ikada: Marca Marqueza i Jorgea Lorenza.
Dva sjajna vozača zajedno su osvojili čak 13 titula prvaka svijeta u svim klasama, a samo u kraljevskoj osam: Jorge Lorenzo tri, a Marc Marquez pet od kojih su dvije posljednje osvojene uzastopno zadnje dvije godine. Još nevjerojatnije zvuči ovaj podatak: od 2010. godine samo je jedan vozač oteo titulu nekome od ovog dvojca, a bio je to ni manje ni više nego Casey Stoner (opet na Repsol Hondi) godine 2011.
Naziv “Dream team” utoliko je zvučniji ako krenemo u povijest i pogledamo kakvi su sve fenomenalni parovi branili boje španjolsko-japanske momčadi: Mick Doohan i Alex Criville (koji su i nazočili prezentaciji), Valentino Rossi i Nicky Hayden, Casey Stoner, Andrea Dovizioso i Dani Pedrosa… Sveukupno vozači Repsol Honde osvojili su 14 titula prvaka svijeta, 168 pobjeda, 427 pobjedničkih postolja, 9 konstruktorskih i čak 8 trostrukih kruna…
U svečarskom raspoloženju u Madridu raspoloženja je kvarila samo jedna činjenica, a to je da su oba vozača postave iz snova rekonvalescenti. Marc Marquez još se oporavlja od očigledno vrlo komplicirane operacije ramena, napravljene prije gotovo dva mjeseca. “Ne žurim s povratkom. Testiranja ima na stotine, rame imam samo jedno.” – odgovorio je na pitanje novinara aktualni prvak svijeta, ipak konstatirajući kako će sva potrebna testiranja biti obavljena i da će u Kataru biti u punoj formi.
Jorge Lorenzo je, pak, i na prezentaciju došao sa lijevom rukom u gipsu, samo dva dana nakon operacije. On se ozlijedio na treningu, vozeći “dirt bike”. “Na stazi je bilo nekakvo blato koje nisam odmah primijetio. U biti, trebao sam pregledati stazu, nisam i to je moja pogreška. Kako bilo, naletio sam na blato, pustio je prednji kotač, a kako mi je pokret lijeve ruke ionako bio ograničen radi state ozlijede nisam uspio sačuvati ruku. Odlučili smo se za operaciju i sada je moj primarni plan oporavak.”
Naravno, u Madridu je bila i najnovija verzija Hondinog motocikla RC213V koji bi trebao biti evolucija prošlogodišnjeg, sjajnog stroja. Međutim, o tome kakav je motocikl stvarno nije se previše pričalo, jer vozači ionako nisu imali mogućnosti voziti ga nakon službenih testova u Valenciji krajem prošle sezone.