Mađarska je Vlada potpisala memorandum o suradnji te će od 2022. godine biti domaćin utrke za Veliku nagradu iako motociklistička tradicija našeg sjevernog susjeda nije niti izbliza kao ona Hrvatske.
Dosta je frustrirajuće, pa čak i bolno, iz dana u dan gledati kako Hrvatsku prelaze i u prašini ostavljaju zemlje koje su još do prije 20-tak godina bile stoljeće iza u svakom pogledu. Posljednji takav primjer dolazi iz MotoGP svijeta: Dorna je objavila kako je s Mađarskom potpisala memorandum o suradnji te će naš sjeverni susjed od 2022. godine imati svoju utrku za veliku nagradu.
Sa strane Dorne potpisnik je ovog pisma Carmelo Ezpeleta, dok o ozbiljnosti s mađarske strane govori činjenica da je potpis stavio ni manje niti više nego ministar za inovacije i tehnologiju (Hrvatska niti nema takvo ministarstvo), a podršku je projektu dao i mađarski parlament. Ministar nije zaboravio napomenuti kako stazu i samu utrku mađarska Vlada smatra velikim poticajem za turizam, koji je jedan od strateških gospodarskih grana u zemlji.
Ahead of a potential return in 2022, take a look at the history of the #HungarianGP! ??#MotoGP | ?https://t.co/V8JLMwI1K3
— MotoGP™? (@MotoGP) November 13, 2019
U Hrvatskoj, očigledno, to nije bitno jer niti jedna hrvatska Vlada nije niti pomislila razgovarati s Dornom o povratku Velike nagrade u Hrvatsku, na Automotodrom Grobnik koji je čak sedam puta već bio domaćin utrka Svjetskog prvenstva. Politika na Grobniku štiti isključivo nečije partikularne financijske interese, a nominalno podržava utopističke i sulude planove kao što je staza u Bistri pokraj Zagreba. Jad hrvatskih ljubitelja motociklizma utoliko je veći jer Mađarske nema gotovo nikakve motociklističke tradicije: tek je Hungaroring dva puta bio domaćin (1990. i 1992. godine) svjetskih utrka, za razliku od Opatije koja je na svojoj legendarnoj stazi Preluk bila domaćin čak 14 puta od 1969. pa sve do 1983. godine kada je VN Jugoslavije bila prebačena na novosagrađeni Grobnik.