Mercedes je uoči početka VN Monaka pokazao temeljito dorađeni F1 W14 koji je trebao debitirati prije tjedan dana u Imoli, a među promjenama se ističe novi prednji ovjes i novi koncept bočnih stranica...
Mercedes je još na predsezonskim testiranjima shvatio da nisu ostvarili dovoljno velik napredak s novim F1 W14 i da njihov razvojni put nije dovoljno potentan da bi držali korak s visokim standardima koje nameće Red Bull, donosi MaxF1.net.
Ne samo da se nisu približili Red Bullu, koji im je ove godine dalje nego krajem prošle, nego je Mercedes pao iza Aston Martina koji koristi istu pogonsku jedinicu i koji ima sličan koncept kao i Red Bull.
Šef momčadi Toto Wolff isticao je da novi paket poboljšanja neće biti čarobni korak naprijed s kojim će Mercedes odjednom biti uz bok Red Bullu, ali da bi im trebao dati odgovore na pitanja jesu li barem krenuli u pravom smjeru.
S novim konceptom, Mercedes je odbacio visoke i uske bočne usisnike za hlađenje te su novi širi i viši (tirkizno), kako bi se oslobodilo više prostora za strujanje zraka s donje strane bočnih stranica, što je princip koji je Red Bull s ovogodišnjim RB19 odveo u ekstrem.
Gornja površina bočnih stranica lagano pada prema dolje, a na početku kosine nalazi se i serija horizontalnih proreza za hlađenje koji se mogu mijenjati za panel s više ili manje proreza, ovisno o zahtjevima za hlađenje.
Veliku promjenu doživjela je i konfiguracija prednjega ovjesa koja je i dalje push rod, ali je prednja spona gornjega poprečnog ramena (ljubičasto) sada pričvršćena na puno višem mjestu na šasiji nego dosad.
To bi bolidu trebalo omogućiti da manje ponire na kočenju, a ujedno i dovesti do veće stabilnosti aerodinamičke platforme pa bi momčad u teoriji trebala moći voziti bliže tlu, što je ključan princip za korištenje maksimalnoga potencijala podnice u novoj eri koja je počela 2022.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!