Produkcijski menadžer McLarenove F1 momčadi Piers Thynne objasnio je zašto mijenjaju razvojnu strategiju za njihov novi bolid za 2022. MCL36 i kako će im to pomoći da maksimalno ubrzaju razvoj bolida tijekom sezone.
Novi tehnički pravilnik za 2022. momčadima nudi priliku da krenu od nule i dobrim inicijalnim dizajnom steknu ranu prednost pred konkurencijom, a ograničenje budžeta koje je na snagu stupilo još prošle godine (145 milijuna dolara u 2021., 140 milijuna u 2022.) trebalo bi smanjiti razlike između velikih i malih momčadi, donosi MAXf1.net.
Kao što je to uobičajeno, razvoj bolida prema novom setu pravila izuzetno je strm u početnim mjesecima i zato se McLaren odlučio što češće donositi poboljšanja i proizvoditi manje rezervnih dijelova koji će s dolaskom novih dijelova postati suvišni.
“Znamo koliko su važne performanse na prvoj utrci, donijet ćemo paket poboljšanja na tu utrku, ali očekujemo puno više nakon toga,” rekao je Thynne.
“Imat ćemo nešto drukčiji pristup ove godine kako bismo osigurali da je produkcijski kapacitet dostupan i da možemo reagirati na aerodinamički razvoj. To će biti ključ uspjeha ove godine.”
“Nema nagrade za posjedovanje šest podnica ili šest prednjih krila na prvoj utrci. Za novi bolid imat ćemo manje rezervnih dijelova nego za 35M [iz 2021.] kako bismo imali nešto više novca u budžetu za više performansi.”
“Ali nikad nećemo imati premalo rezervnih dijelova kako vozači ne bi ostali bez dijelova u slučaju sudara. Ali u situacijama gdje smo imali pet ili šest rezervnih dijelova, sad ćemo imati pet. Gdje smo imali četiri ili pet primjeraka, imat ćemo četiri.”
“Svaka funta se računa i moramo se pobrinuti da ih mudro trošimo.”
McLaren je trenutno drugi na redu za predstavljanje novoga bolida za 2022. kojega će predstaviti 11.2., dan iza Aston Martina koji će probiti led i ponuditi prvi uvid u novu generaciju bolida.