Sedmoplasirana momčad prošlogodišnjega prvenstva Williams pokazala je u kakvim će se bojama i s kojim sponzorima natjecati u novoj sezoni Formule 1, za što su odlučili koristiti prošlogodišnji bolid FW45 na predstavljanju u New Yorku.
Williams je vizualni identitet za 2024. predstavio Petoj aveniji u New Yorku, u glavnom dućanu svoga partnera Pume, a kombinacije boja vrlo su slične prošlogodišnjima s pretežno plavim i crnim tonovima, donosi MAXF1.net.
Novost je crveno bijela pruga koja se proteže rubom nosa i nastavlja u donjem dijelu bočnih stranica, a s kojom Williams želi odati počast svojim ranijim bolidima poput FW10 iz 1985. i FW19 iz 1997. s kojim je Jacques Villeneuve osvojio svoj jedini naslov prvaka, što je ujedno i posljednja sezona u kojoj je Williams osvojio naslov.
“Veliki je trenutak otkriti vizualni identitet za 2024. na kultnoj lokaciji u New Yorku”, rekao je šef momčadi James Vowles.
“FW46 bio je u fokusu momčadi mjesecima i u Groveu još uvijek svi ulažu goleme napore da isporuče našega izazivača za ovu godinu.”
“Budući da želimo graditi na zamahu iz prošle sezone, imamo vozačku postavu u Alexu i Loganu koja je sposobna stalno se boriti za bodove i pomaže nam voditi razvoj za budućnost.”
“Otkako sam se pridružio Williams Racingu prije godinu dana, vidio sam kako se ova momčad držala zajedno kako bi prevladali niz izazova i osvojili sedmo mjesto u prvenstvu konstruktora, što je značilo mnogo za sve uključene.”
“Također smo pokazali svijetu da gradimo temelje za napredovanje.”
Gledatelji u Hrvatskoj program regionalnog sportskog kanala Sport Klub i ubuduće će moći pratiti na Telemachu, Total TV-u, OptiTV-u i preko platforme EON koja je dostupna svim gledateljima.
Bundesliga
Premier League
La Liga
Champions League
Europa League
Conference League
Eurobasket 2025
Euroleague
NBA
ABA League
Eurocup
ACB League
Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open
Masters 1000
Formula 1
MotoGP
WRC

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!