Charles Leclerc i Carlos Sainz nisu zadovoljni svojim i Ferrarijevim performansama u Portugalu i malim brojem bodova koji su osvojili za prvenstvo konstruktora, a posebno je razočaran bio Sainz koji je u posljednjem krugu ostao bez bodova.
Sainz i Leclerc kvalificirali su se na peto i osmo mjesto i većinu utrke proveli u krugu osvajača bodova, ali na kraju utrke samo je Leclerc završio među osvajačima bodova na šestom mjestu, dva mjesta iznad svoje startne pozicije.
Leclerc je startao utrku na medium gumama, ali za razliku od ostalih vozača koji su startali na toj komponenti nije odradio dugu prvu dionicu na tim gumama nego je u boks ušao već u 25. krugu.
Sainz je na softu pozvan još ranije te je prvi vozač koji je obavio promjenu guma u 21. krugu, a unatoč vrlo ranom ulasku u boks Ferrari mu nije stavio hard gume nego su ih stavili Leclercu koji je u boks ušao četiri kruga kasnije.
Ferrari kaže da su ranim pozivanjem Sainza pokušali prestići Norrisa i da je Španjolac agresivnom vožnjom u prvim krugovima na medium gumama vjerojatno potrošio previše gume što ga je kasnije skupo stajalo u završnici.
“Ne mogu biti zadovoljan sa šestim mjestom i općenito nisam bio u najboljem izdanju ovoga vikenda,” rekao je Leclerc.
“Gledajući svoju vožnju u utrci sretan sam s poslom koji sam odradio. Imao sam dobar start, ali Carlos i ja smo se mučili s ljuštenjem na medium gumama što druge nije toliko mučilo.”
“Kao momčad moramo shvatiti što se dogodilo. Danas smo možda mogli završiti peti, ali ne mislim da smo mogli učiniti puno više.”
“Nismo imali dobar dan,” rekao je Sainz koji je prvi puta ove sezone ostao bez bodova.
“Iako sam imao dobar start, utrka je nakon promjene guma bila teška. Tijekom prve dionice na soft gumama iza Landa osjećaj je bio dobar. Zatim smo ga pokušali prestići ranijim ulaskom u boks i promjenom na medium gume, ali nije uspjelo.”
“Nakon toga sam se jako mučio do cilja zbog ljuštenja. Razočaran sam jer osjećam da smo imali dobru priliku osvojiti bodove. Analizirat ćemo utrku, naučiti iz strategije, guma i ponašanja bolida.”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!