Zahvaljujući promjenama u aerodinamičkom paketu Ferrari je uspio smanjiti deficit brzine na ravnim dijelovima u odnosu na Red Bull što su iskoristili kako bi ih pobijedili na njihovom domaćem terenu na Red Bull Ringu.
Na početku sezone Ferrari je imao jasnu prednost u brzini u zavojima, posebno sporim i srednje brzim, a F1-75 briljirao je u brzom zagrijavanju guma u jednom brzom krugu, piše MAXF1.net.
Red Bull je bio bolji u brzim zavojima i bolje je čuvao gume, a RB18 najbolje se ponašao na nešto nižim downforce postavkama dok Ferrari nije imao spreman aerodinamički paket za te razine downforcea što je Verstappenu i Perezu dalo prednost u uvjetima utrke jer bi lakše napadali, ali i branili se kad je bilo potrebno.
Obje momčadi razvijale su svoje bolide kako bi kontrirali svojim glavnim suparnicima pa je Red Bull postajao sve jači u kvalifikacijama, a Ferrari u utrci, uključujući i performanse na ravnim dijelovima, čemu je pomogao i novi aerodinamički paket za nešto niže downforce zahtjeve.
Leclerc je prvi isprobao novo stražnje krilo za srednje niske downforce zahtjeve u Kanadi, gdje se morao probijati kroz poredak nakon promjene motora, a Sainz mu se pridružio u Velikoj Britaniji i Austriji gdje je Ferrari ostvario dvije uzastopne pobjede.
To je Ferrariju pomoglo da smanji zaostatak za Red Bullom na ravnim dijelovima, posebno u DRS zonama gdje se i razvijaju najveće brzine, tako da dva najbolja bolida na pravcima dijeli tek nekoliko kilometara na sat brzine.
“Što se tiče snage njihovoga DRS-a u odnosu na naš, puno smo radili na tome,” rekao je Ferrarijev F1 šef Mattia Binotto.
“Tu smo imali nedostatak u odnosu na Red bull, bez sumnje, po pitanju brzine na pravcu, posebno u DRS zonama.”
“S novim stražnjim krilom mislim da smo smanjili zaostatak po pitanju brzine. Mislim da i dalje imaju blagu prednost, ali ona je sad jako mala.”
Na mjerenju brzine na Red Bull Ringu, 170 metara prije četvrtoga zavoja (DRS zona 2), Red Bull je s Perezom bio najbrži s 320.4 km/h dok je Verstappen vozio 319.2 km/h, ali Ferrari je bio vrlo blizu sa Sainzom (318.5 km/h) i Leclercom (318.1 km/h).
Na mjerenju brzine 170 metara prije trećega zavoja (DRS zona 1) Perez je bio najbrži (318.8 km/h), ali Sainz je bio vrlo blizu s 317.8 km/h.
“U zavojima gdje smo ograničeni snagom motora vrlo smo blizu tako da nam ostaju samo zavoji gdje smo ograničeni prianjanjem, tu jedino možemo napraviti razliku,” dodao je Binotto.
“Mislim da smo u Austriji bili brži, ne samo zbog bolida nego i jer su oba vozača imala fantastičan vikend po pitanju balansa bolida, postavki, razumijevanja guma i vožnje.”
Ferrarijev šef operacija na stazi Claudio Albertini također je komentirao novo Ferrarijevo stražnje krilo koje koriste na stazama sa srednjim downforce zahtjevima.
“Ono nam služi za prosječne downforce zahtjeve, slično stazama u Miamiju i Australiji [gdje još nisu imali spremno to krilo pa su koristili krilo za nešto više downforce razine],” rekao je Albertini.
“Tako da ćemo sad nastaviti koristiti to krilo i raditi na učinkovitosti kako bismo imali što učinkovitije stražnje krilo [što manje otpora zraka za isti iznos downforcea].”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!