“Što se tiče eksternih borbi, tako je u F1 uvijek bilo i to nije nešto s čime je teško upravljati.”
Šef Mercedesove F1 momčadi Toto Wolff ne isključuje mogućnost da će se Lewis Hamilton i Max Verstappen opet sudariti nakon njihovoga prvog sudara na prošloj utrci na Silverstoneu.
Nakon nekoliko bliskih okršaja između Hamiltona i Verstappena, na Silverstoneu smo vidjeli prvi ozbiljan okršaj dvojice vodećih vozača u prvenstvu koji je rezultirao Verstappenovim odustajanjem dok je Hamilton uspio pobijediti unatoč kazni od deset sekundi.
Dvojac se prethodno blisko borio za vodeće mjesto na prvoj utrci sezone u Bahrainu, na startu druge utrke u Imoli, treće utrke u Portugalu i četvrte utrke u Španjolskoj dok je Verstappen u Francuskoj prestigao Hamiltona na drukčijoj strategiji nakon što je Hamilton isto učinio njemu u Španjolskoj.
“Mislim da će intenzitet njihova suparništva povećati nakon Silverstonea,” rekao je Wolff za Autosport.
“To sigurno neće biti posljednji put da se bore za poziciju i nadam se da će to moći odraditi na sportski način. A ako ne, onda ćemo vidjeti još sudara.”
Wolff vjeruje da se Hamilton i Verstappen ove sezone još nisu sudarili jer je Hamilton nekoliko puta odlučio popustiti, poput okršaja u Imoli i Barceloni, a da je ovo bio prvi put da nitko nije htio popustiti i da je zato došlo do sudara.
“Mislim da je dio Lewisova uspjeha i njegova zrelost, ne samo vještina utrkivanja,” rekao je Wolff.
“Dugoročna strategija je važna kako bi se osvojilo prvenstvo jer morate osvajati bodove.”
“Sad je došlo do toga da je ostavljanje mjesta postalo uobičajeno u posljednjih nekoliko utrka. Ovoga puta nitko nije popustio i završilo je teškim sudarom.”
“Mislim da Lewis nema što dokazivati, on je osvojio 99 utrka, ima sedam naslova. Lewis Hamilton više ne treba nikome ništa dokazivati.”
Wolff je imao tešku situaciju s Hamiltonom i Rosbergom od 2013. do kraja 2016. budući da su se njihovi vozači ekskluzivno borili za naslov u tri uzastopne sezone (2014. – 2016.), a kaže da je trenutna situacija lakša jer je riječ o borbi s vozačem iz druge momčadi.
“Eksterne situacije lakše su za nositi se s njima, ovo je daleko od kontroverzi koje smo imali unutar momčadi.”
“Te situacije su jako teške za upravljati jer trebate oba vozača koji su na dobrom mjestu u glavi kako biste osvojili konstruktorski naslov i kako bi poštivali vrijednosti momčadi i moćnoga Mercedesova brenda.”
“Što se tiče eksternih borbi, tako je u F1 uvijek bilo i to nije nešto s čime je teško upravljati.” . donosi MAX F1