McLaren planira napraviti veliki korak naprijed s bolidom za iduću sezonu i startati sezonu u konkurentnom izdanju, za razliku od ove godine kada su problemi s kočnicama na drugom testu značajno utjecali na razvojni program za cijelu godinu.
Nakon što su prošle dvije sezone završili treći (2020.) i četvrti (2021.) u poretku konstruktora, McLaren je ovu sezonu započeo s vrlo teškom utrkom u Bahrainu, na stazi na kojoj se odvio drugi predsezonski test na kojem je McLaren imao velikih problema s kočnicama, donosi MAXF1.net.
Budući da su morali usmjeriti resurse u rješavanje tih problema patio je razvoj performansi, ali malo po malo uspjeli su uhvatiti korak s konkurencijom iako ih je u razvojnoj borbi prestigao Alpine koji drži četvrto mjesto u poretku.
Pravila za dizajn šasije iduće godine ostaju gotovo ista pa McLaren ne planira radikalni redizajn, ali jasno je da ciljaju veliki korak naprijed s novim bolidom s kojim žele biti konkurentni od starta.
Tehnički direktor James Key naglasio je važnost dobroga starta u sezonu jer to momčadi omogućuje maksimalan razvoj bolida, a ne gubitak vremena i novaca na rješavanje problema.
“Mislim da standardi koje su nametnule vodeće tri momčadi pokazuju što se može učiniti”, rekao je Key za McLarenovu web stranicu.
“Ako sezonu započnete s konkurentnim bolidom možete prilagoditi razvojne planove i biti više usredotočeni na područja za koja mislite da će vam donijeti najviše.”
“U toj poziciji želimo biti iduće godine. Možemo puno naučiti iz ove godine i momčad je odradila sjajan posao s onim što su imali.”
“Što se tiče paketa poboljšanja koje smo dosad donijeli, bio je to agresivan pristup. Za svaki razvojni korak odradili smo puno posla i to je trajalo pet ili šest utrka. Svaki je paket radio kako je planirano i donosio nekoliko desetinki performansi tako da smo sretni s tim.”
“Imamo još jedan paket koji stiže i na kojem trenutno radimo, a nakon toga će biti još nekoliko manjih za preostale utrke.”
“Rekao bih da smo na stazu donijeli puno toga i da smo od toga dobili što smo htjeli.”
Norris i dalje drži sedmo mjesto u poretku vozača, 22 boda ispred Ocona, kao najbolje plasirani vozač koji ne vozi za Red Bull, Ferrari i Mercedes i jedini vozač koji je bio na pobjedničkom postolju, a da ne vozi za spomenute tri momčadi.
McLaren drži peto mjesto u poretku konstruktora, 18 bodova iza Alpinea.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!