Charles Leclerc čestitao je svom suparniku u borbi za pobjedu na drugoj utrci sezone Maxu Verstappenu i smatra da on i njegova momčad nisu mogli učiniti puno više da pobijede Red Bull koji je bio brži u završnici utrke i imao veću maksimalnu brzinu.
Leclerc je nakon promjene guma vodio ispred Verstappena nakon što je dotad vodeći Perez svoju promjenu guma obavio krug prije izlaska sigurnosnoga automobila, a Ferrari je potaknuo Red Bull na promjenu guma nakon što su lažno pozvali Leclerca u boks.
Ferrarijev vozač vodio je više od pola utrke (30 krugova), ali nakon kraja virtualnoga sigurnosnoga automobila u 41. krugu Verstappen je pojačao ritam i počeo pritiskati Leclerca, donosi MAXf1.net.
Leclerc je učinio sve što je mogao da se bori s manjkom brzine na pravcu protiv Verstappena koji ga je na kraju ipak uspio prestići u 47. krugu uz pomoć DRS-a na glavnom pravcu.
“Ne mislim da sam mogao puno više učiniti“, rekao je Leclerc nakon utrke.
“Bila je jedna prilika koju smo pomalo propustili sa žutom zastavom u prvom zavoju jer nismo imali DRS, a to je mogla biti prilika da budem barem uz Maxa na kraju pravca.”
“Osim toga, mislim da smo učinili sve kako treba kao momčad, sa strategijom, promjenama guma, lažnim pozivom u boks za Checa na početku, tako da jako dobro radimo kao momčad.”
“Mislim da nam je u ovoj utrci nedostajala možda malo niža razina downforcea. Ali razvoj će ove godine biti ključan i moramo pritiskati do maksimuma.”
Budući da je točka detekcije za treću DRS zonu, koja se nalazi na startno ciljnom pravcu, u zoni kočenja za posljednji zavoj, Leclerc je nastojao pustiti Verstappena da u toj točki bude ispred, ali Nizozemac je iz trećega pokušaja uspio dobro tempirati svoj napad.
“Pokušavao sam sve što sam mogao, znao sam da mi je slabost brzina na pravcima u odnosu na Red Bull, bili su nevjerojatno brzi,” objasnio je Leclerc.
“Pretposljednji pravac vozio sam s pola gasa pokušavajući natjerati Maxa da me prestigne da imam DRS [na glavnom pravcu]. Jednom je upalilo, ali drugi put je shvatio pa je kočio jako rano i onda je tu nastao mali nered, ali mislim da je bilo zabavno.”
“Sviđa mi se ovakvo utrkivanje, bilo je puno lakše pratiti nego što sam inicijalno mislio tako da je to dobro.”
Leclerc je zadržao vodstvo u poretku vozača i nakon dvije utrke ima 12 bodova više od Sainza i 20 bodova više od Verstappena.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!