Nakon Pirellijeve istrage pucanja guma na VN Azerbajdžana FIA uvodi nove procedure provjere tlakova i temperatura guma kako bi se momčadi pokušalo spriječiti da gume koriste izvan preporučenih parametara koje propisuje talijanski proizvođač.
Pirelli je nakon analize puknutih stražnjih lijevih guma na bolidima Aston Martina i Red Bulla zaključio da je došlo do pucanja obodnoga unutarnjeg dijela bočnoga zida gume, donosi MAXF1.net.
To je Pirelli povezao s načinom na koji su momčadi koristile gume, unatoč propisanim startnim parametrima (minimalni tlakovi specifični za svaku stazu i maksimalne temperature grijača guma od 80 Celzijevih stupnjeva).
U tehničkoj direktivi koju je FIA poslala svim momčadima uoči VN Francuske da moraju osigurati da su tlakovi u gumama iznad propisanih od strane Pirellija koji za VN Francuske iznose 1.4490 bara za prednje i 1.3455 bara za stražnje gume.
Ali kako se tlakovi u gumama ne mogu na pouzdan način mjeriti dok je bolid na stazi, gume će se odsad provjeravati i nakon što bolidi završe s pojedinom sesijom, a uvode se i nove dodatne provjere s infracrvenim kamerama kako bi se osiguralo da momčadi ne pregrijavaju gume u grijačima kako bi postigli zadovoljavajući tlak, a da tlak nakon pada temperature padne ispod minimalnog dozvoljenog.
Dosad su momčadi morale poštivati samo minimalne startne tlakove (prije izlaska na stazu), a sad će morati proći i provjere nakon završetka pojedine sesije.
Uoči iduće sezone FIA uvodi standardne senzore tlaka i temperature koje će morati koristiti sve momčadi kako bi imali veću kontrolu nad uvjetima u kojima momčadi koriste gume, a trenutne mjere koje propisuje FIA tek su pokušaj kratkoročnoga rješenja.