FIA objavila koje će zavoje kontrolirati u Imoli

Formula 1 15. tra 202117:20 > 17:20 0 komentara
Staza u Imoli
Sportklub

Svaki puta kad vozač izađe van granica staze u bilo kojem od tri spomenuta zavoja, momčad će biti obaviještena putem službenoga komunikacijskog sustava

FIA je objavila u kojim će zavojima kontrolirati granice staze nakon kontroveznoga prvog vikenda sezone u kojem su vozači morali poštovati granice staze u četvrtom zavoju na stazi Bahrain International Circuit donosi MaxF1.

Nakon što su vozačima brisana vremena ostvarena izlaženjem izvan granica staze u četvrtom zavoju u Bahrainu, FIA je veći dio utrke tolerirala vožnju izvan granica staze u tom zavoju, ali nakon uzastopnih prekršaja vozači su dobili upozorenje da se to više neće tolerirati.

Verstappen je prestigao Hamiltona napustivši granice staze u četvrtom zavoju nakon čega je morao vratiti poziciju, a FIA je uoči drugoga vikenda sezone u Imoli naglasila koje će zavoje kontrolirati na stazi Autodromo Enzo e Dino Ferrari.

Vrijeme postignuto na bilo kojem slobodnom treningu, kvalifikacijama ili utrci u kojem je vozač napustio granice staze na izlazu iz zavoja broj 9 (Piratellla) bit će obrisano, a smatra se da je vozač napustio stazu ukoliko bolid nijednim dijelom više nije u kontaktu sa stazom.

Vrijeme postignuto na bilo kojem slobodnom treningu, kvalifikacijama ili utrci u kojem je vozač napustio granice staze u vrhu zavoja broj 13 (Acque Minerali) bit će obrisano, a smatra se da je vozač napustio stazu ukoliko bolid nijednim dijelom više nije u kontaktu sa stazom.

Max Verstappen, Red Bull RB16, VN Emilije Romagne 2020. (Photo: Red Bull)
Max Verstappen, Red Bull RB16, VN Emilije Romagne 2020. (Photo: Red Bull)

Vrijeme postignuto na bilo kojem slobodnom treningu, kvalifikacijama ili utrci u kojem je vozač napustio granice staze na izlazu iz zavoja broj 15 (Variante Alta) bit će obrisano, a smatra se da je vozač napustio stazu ukoliko bolid nijednim dijelom više nije u kontaktu sa stazom.

Svaki puta kad vozač izađe van granica staze u bilo kojem od tri spomenuta zavoja, momčad će biti obaviještena putem službenoga komunikacijskog sustava.

Nakon trećega prekršaja u utrci, vozaču će biti pokazana crno bijela zastava, a svako iduće kršenje bit će prijavljeno sucima. Riječ je o ukupno trećem prekršaju, a ne o trećem prekršaju na svakom od tri zavoja.

Vozač se smije vratiti na stazu kad je to sigurno, bez stjecanja trajne prednosti. To se ne odnosi na vozača za kojega suci procijene da je izguran sa staze od drugoga vozača, a svaki slučaj promatrat će se individualno.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!