Ferrari optimističan: ‘U Meksiku brži od McLarena’

Automoto 3. stu 202117:04 > 17:05
Guliver Image

Ferrarijev F1 šef Mattia Binotto smatra da će njegova momčad imati prednost nad McLarenom na idućoj utrci u Meksiku jer su na prošloj utrci u Austinu bili brži iako im konfiguracija staze nije trebala odgovarati.

Ferrari i McLaren nastavljaju svoju veliku borbu za treće mjesto koju vode cijele sezone, a na posljednje dvije utrke u Turskoj i SAD-u brži je bio Ferrari, donosi MAXF1.net.

Ferrari je iskoristio prednost u brzini koju su imali na te dvije staze te su smanjili zaostatak za McLarenom na samo 3.5 bodova, pet utrka prije kraja sezone.

Zbog 25% rjeđega zraka na 2250 metara nadmorske visine u Meksiku momčadi koriste maksimalne downforce postavke, a rijedak zrak znači i da je otpor zraka značajno manji pa razlike u snazi motora manje dolaze do izražaja.

Te bi okolnosti trebale ići na ruku Ferrariju koji i dalje ima deficit u snazi motora, a njihov SF21 ima veći otpor zraka od McLarena MCL35M, što bi u Meksiku trebalo biti manje izraženo.

“U Meksiku koristimo maksimalan downforce i to je staza na kojoj je snaga motora manje važna”, rekao je Binotto.

“Iako i dalje imamo zaostatak za Mercedesom [po pitanju snage motora], mislim da je Meksiko staza koja će nam više odgovarati u odnosu na Austin.”

“Općenito govoreći, ove godine McLaren je bio jako konkurentan u srednje brzim i brzim zavojima i to je opet bio slučaj u Austinu.”

“Ali ako gledamo cjeloukupne performanse vikenda bili smo ispred njih, što je bilo jako očito u kvalifikacijama [Ferrari šesti i sedmi, McLaren sedmi i osmi], a Charles je u utrci u prosjeku bio pola sekunde brži od Ricciarda i završio 25 sekundi ispred njega.”

“Gledajući cijeli krug, mislim da smo bili jasno brži iako na papiru to nije bila staza koja je trebala odgovarati našem bolidu.”

“Zato sam oduševljen napretkom koji smo vidjeli na posljednjim utrkama, sigurno i uz pomoć pogonske jedinice, kako u kvalifikacijama tako i u utrci. To mi daje samopouzdanje za iduće utrke.”

Ferrari je u Rusiji i Turskoj uveo novu specifikaciju pogonske jedinice s novom generacijom hibridnoga sustava koja im donosi oko desetinku do dvije po krugu uz veću učinkovitost.