Ferrari mora otpisati Leclercov motor iz Mađarske

Automoto 3. kol 202119:18 > 19:19
HOCH ZWEI/picture-alliance/dpa/AP Images

Charles Leclerc morat će uvesti treći motor ranije od planiranoga nakon što je Ferrari potvrdio da više neće moći koristiti njegov motor iz Mađarske koji je stradao u sudaru u prvom krugu kojega je izazvao Lance Stroll u Aston Martinu.

Red Bull je pretrpio veliku štetu na Verstappenovom bolidu nakon incidenta s Hamiltonom na Silverstoneu koja se procjenjuje na 1.8 milijuna dolara, a nakon kaosa na startu VN Mađarske, koji je potaknuo Mercedesov vozač Bottas zbog oštećenja su morali odustati Norris u McLarenu i Perez u Red Bullu dok je Verstappen s teško oštećenim bolidom jedva završio u bodovima, donosi MAXF1.net.

Još jedna žrtva sudara u prvom krugu, kojega je izazvao Stroll u Aston Martinu, bio je i Leclerc u Ferrariju koji je morao odustati, a Ferrari je potvrdio da je motor previše oštećen i da ga više neće moći koristiti.

“Provjera SF21 bolida s brojem 16 u Maranellu pokazala je da je motor nepopravljivo oštećen i da se više neće moći koristiti i zato je vrlo vjerojatno da će momčad morati koristiti četvrti motor s unutarnjim izgaranjem u Charlesovom SF21, što će dovesti do kazni,” stoji u Ferrarijevom priopćenju.

Leclerc u Ferrariju bio je žrtva Strollove krive procjene na kočenju za prvi zavoj te je i on morao odustati već u prvom krugu, a Ferrarijev šef Binotto smatra da bi se trebalo raspraviti o takvim scenarijima u budućnosti i da bi bilo pošteno da momčadi plate štetu koju je uzrokovao njihov vozač, posebno jer je budžet ove godine ograničen.

“Mislim da bismo trebali raspraviti o tome u bliskoj budućnosti s drugim šefovima momčadi, FIA-om i F1,” rekao je Binotto.

“Ako niste krivi, imati takvu štetu u sklopu ograničenoga budžeta je nešto što sad ima još veće posljedice.”

“Trebamo li dodati iznimke? Nisam siguran da je to rješenje. Mislim da bi to bilo jako teško kontrolirati.”

“Ali mislim da bismo trebali razmotriti da ako je vozač kriv, momčad toga vozača trebala bi platiti štetu drugim momčadima za štetu i popravke. To će vozače učiniti odgovornijima.”