Ferrarijev F1 šef Mattia Binotto potvrdio je da će njegova momčad imati značajno jači motor u posljednjem dijelu sezone jer neke dijelove nove pogonske jedinice za 2021. još uvijek nisu koristili pa ih smiju uvesti iako je razvoj motora ove godine zabranjen.
Ferrari je napravio veliki korak naprijed i s pogonskom jedinicom i šasijom ove sezone nakon katastrofalnoga šestoga mjesta u 2020., a Leclerc i Sainz drže svoju momčad na istom broju bodova kao i McLaren donosi MAXF1.net.
Ove godine pogonske jedinice ne smiju se razvijati tijekom sezone tako da su nove poboljšane dijelove za 2021. proizvođači smjeli dizajnirati samo jednom, ali Ferrari je nakon pola sezone priznao da još nisu koristili sve nove dijelove pogonske jedinice nego su koristili neke dijelove iz 2020., vjerojatno zbog pouzdanosti.
Još uvijek nije jasno kad će Ferrari uvesti nove specifikacije dijelova za svoju pogonsku jedinicu, ali Binotto je potvrdio da se to neće dogoditi u Belgiji i Italiji, iduće dvije utrke u kalendaru koje su jako zahtjevne po pitanju snage motora i na kojima se Ferrari mučio u 2020.
Binotto je nakon Mađarske potvrdio da će Ferrari morati otpisati Leclercov motor zbog velikoga oštećenja u sudaru u prvom krugu, a iako će Leclerc ranije morati uzeti treći motor od planiranoga on neće biti nove specifikacije jer još uvijek nije spremna.
“Donijet ćemo nadogradnje za našu pogonsku jedinicu,” potvrdio je Binotto.
“Samo da razjasnim pravila za 2021. – možete donijeti potpuno novu pogonsku jedinicu i svih komponenti, motora, turba, MGU-H, baterija, MGU-K i tako dalje [tu su još i kontrolna elektronika i ispušni sustav].”
“Ali mi na startu sezone nismo upotpunili cijelu pogonsku jedinicu tako da i dalje koristimo neke komponente iz prošle sezone pa ćemo donijeti evoluciju tih komponenti.”
“Mislim da će nam to donijeti značajan korak naprijed za kraj sezone.”
Binotto je potvrdio da novi dijelovi neće bti spremni za Belgiju i da ih očekuje teška utrka.
“Bit će to teška utrka za nas,” rekao je Binotto za Spa Francorchamps, iduću stazu u kalendaru.
“Zato jer smo sedam desetinki iza najboljih, a većina tih desetinki, barem 60% [0.42 s] dolazi od motora.”
“Nedostaje nam snage u odnosu na najbolje i zato se smatramo iza Mercedesa i Honde. Na stazi poput Belgije, naše simulacije pokazuju da je to staza na kojoj je snaga motora jako važna i u kvalifikacijskom krugu razlika će biti značajna.”
Ferrari prošle godine u Belgiji startao s 13. i 14. mjesta dok su u Italiji startali 13. i 17. Ni na jednoj utrci nisu završili među prvih deset, uz dvostruko odustajanje na domaćoj utrci u Monzi.