Max Verstappen predvodio je dominantnu dvostruku pobjedu Red Bulla ispred momčadskoga kolege Sergija Pereza nakon što su oba Ferrarijeva vozača odustala već u ranoj fazi utrke, a George Russell upotpunio je pobjedničko postolje za Mercedes.
Velika većina vozača utrku je odlučila startati na medium komponenti Pirellijevih guma, a Ricciardo, Ocon, Bottas, Stroll i Schumacher odlučili su startati na hard komponenti, piše MAXF1.net.
Perez je odlično startao i prestigao Leclerca s unutarnje strane na kočenju za prvi zavoj, a Verstappen, Sainz, Russell, Gasly, Hamilton zadržali su pozicije koje su imali i na startu.
Sainz je zbog tehničkoga problema odustao već u devetome krugu i izazvao virtualni sigurnosni automobil, a nekoliko vozača, uključujući Leclerca u drugom Ferrariju, iskoristilo je priliku i obavilo promjenu guma.
Red Bullovi vozači svoje su promjene guma obavili kasnije – Perez u 16. krugu, a Verstappen dva kruga kasnije nakon što je u 15. krugu na stazi prestigao Pereza koji je imao problem s potrošnjom guma.
I dok je Leclerc bio treći iza dva vozača Red Bulla doživio je pravu katastrofu i morao odustati uz veliki oblak bijeloga dima iz svoga Ferrarija u 20. krugu što je označilo kraj nade u borbu za pobjedu.
To nije bio kraj problema za bolide s Ferrarijevom pogonskom jedinicom jer su kasnije odustali i Zhou i Magnussen, a dok je Kinez uspio doći do boksa Danac je stao pokraj staze i uzrokovao uvjete virtualnoga sigurnosnog automobila u 34. krugu.
Tu su priliku čekali vozači koji još nisu obavili svoje promjene guma poput Ricciarda, Ocona i Bottasa, a priliku su iskoristili i neki drugi poput vozača Red Bulla i Mercedesa.
Red Bull je dominantno proslavio dvostruku pobjedu, treću ove sezone i ukupno šestu pobjedu na prvih osam utrka, Verstappen je povećao prednost u poretku s 21 bodom prednosti ispred Pereza koji je prestigao Leclerca i zauzeo drugo u poretku vozača.
Russell je ostvario treće pobjedničko postolje ove sezone nakon Australije i Španjolske i sada je sedam utrka zaredom završio ispred momčadskoga kolege Hamiltona koji je unatoč bolovima u leđima završio četvrti prestigavši u završnici vozače AlphaTaurija.
Gasly je osigurao peto mjesto za AlphaTauri ispred Vettela koji je završio šesti s jednim ulaskom u boks iako je ranije pogriješio dok je prestizao Ocona, produžio ravno u trećem zavoju i elegantno se okrenuo u pravom smjeru nakon čega je pao na 12. mjesto.
Alonso je završio sedmi za Alpine ispred Ricciarda i Norrisa u McLarenu koji su bili na različitim strategijama, a Ricciardu je išao na ruku virtualni sigurnosni automobil za vrijeme kojega je obavio svoju jedinu promjenu guma.
Ocon je, kao i Ricciardo, profitirao od starta na hard gumama, dočekao virtualni sigurnosni automobil i završio deseti osvojivši posljednji bod na današnjoj utrci.
Bottas je završio 11. na pragu osvajanja bodova ispred Albona i Tsunode koji je morao u boks kako bi mu mehaničari zalijepili gornji element stražnjega krila koji se nije ispravno otvarao prilikom aktivacije DRS-a zbog čega je dobio narančasto crvenu zastavu upozorenja.
Schumacher je jedan od samo dva bolida, uz Bottasa, s Ferrarijevom pogonskom jedinicom koji je uspio završiti utrku, a Nijemac je klasificiran kao 14. ispred Latifija u Williamsu koji je dobio 10 sekundi kazne jer ga je mehaničar pogurao unatrag uoči starta kako bi ga pozicionirao na pravo mjesto.
Kanađanin je kasnije dobio još pet sekundi kazne jer nije poštivao plave zastave, a Stroll je klasificiran kao 16. iako je morao ući u boks pet krugova prije kraja zbog ‘čudnih oscilacija’.
Iduća utrka vozi se za tjedan dana u Kanadi, prvi puta nakon 2019.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!