Ferrarijev šef F1 momčadi Mattia Binotto kaže da u borbi za naslov prvaka navija za Maxa Verstappena jer smatra da bi za sport bilo dobro da se prekine dominacija jedne momčadi, ali vjeruje da će naslov na kraju ipak uzeti Hamilton i Mercedes.
Hamilton i Mercedes suočeni su s dosad najvećim izazovom u vidu Verstappena i Red Bulla koji su ih žestoko pritiskali u prvom dijelu sezone, a unatoč dvije loše utrke za Red Bull u Velikoj Britaniji i Mađarskoj borba za naslov prvaka i dalje je otvorena, donosi MaxF1.net.
Ferrari je značajno konkurentniji nego 2020. iako i dalje nisu tako jaki kao 2017., 2018. i 2019., a Binotto je nedavno otkrio da su dosad koristili neke stare komponente pogonske jedinice i da će do kraja sezone donijeti još novih dijelova koji će im donijeti još snage.
To će im dobro doći u borbi za treće mjesto s McLarenom, koji ima isti broj bodova kao Ferrari nakon 11/23 utrka, a što se tiče borbe za naslov prvaka Binotto bi se kladio na Hamiltona i Mercedes.
“Ovo je uzbudljiv izazov između dva sjajna vozača i nadam se da će se boriti do kraja,” rekao je Binotto za Gazzetta dello Sport.
“Da se moram kladiti, kladio bih se na Lewisa jer mislim da će Mercedes na kraju pobijediti.”
“Ali navijam za Maxa. Bilo bi dobro za sport da se prekine isto stanje.”
Binotto je pohvalio svoje vozače i rekao da čine najbolju vozačku postavu u Formuli 1.
“Uvjeren sam da s Leclercom i Sainzom imamo najbolji vozački duo u F1,” dodao je.
“Talentirani su, brzi i mladi, garancija su za budućnost. Znamo Charlesa, ne sumnjamo u njegove sposobnosti. Bez incidenata u kvalifikacijama u Monte Carlu i na startu u Mađarskoj, imao bi pobjedu i još jedno drugo mjesto.”
“On raste u svojoj viziji utrkivanja i korištenju guma.”
“Carlos me nije iznenadio, prije nego smo ga uzeli analizirali smo njegove karakteristike,” rekao je Binotto za svojega novog vozača.
“Solidan je, donosi bodove i lucidan je u komunikaciji s inženjerima. On se sve bolje uklapa i sve bolje razumije bolid.”
Sainz nakon 11 utrka ima tri boda više od Leclerca iako je Leclerc uspješniji i u kvalifikacijama (8:3) i u utrkama (6:4) – glavni razlog su nemogućnost nastupa u Monaku zbog kasno otkrivenoga kvara i nesretno odustajanje na startu u Mađarskoj za Leclerca.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!