Promjena aerodinamičkoga koncepta nije moguća tijekom jedne sezone jer bi u tom slučaju bilo potrebno redizajnirati ovjes, šasiju i cijeli aerodinamički paket što je potvrdio i Wolff.
Kako bi se smanjio downforce i opterećenja na gume, FIA je za 2021. uvela ograničenja u dimenzijama podnice ispred stražnjih kotača, pregrada difuzora i krilaca oko stražnjih kotača, a prva utrka sezone pokazala je da su momčadi koje koriste niski nagib podnice (Mercedes i Aston Martin) izgubile više performansi u odnosu na svoje suparnike.
Red Bull je na čelu s Adrianom Neweyom predvodnik aerodinamičkoga koncepta s visokim nagibom podnice koji postižu visokim stražnjim krajem, a tijekom godina sve je više momčadi krenulo tim putem, osim Mercedesa.
Mercedesu se na tom putu 2020. pridružio Racing Point, koji je kontroverzno kopirao dizajn njihovoga bolida iz 2019., ali su zbog toga izgubili više performansi ove sezone, kao i svjetski prvaci.
Promjena aerodinamičkoga koncepta nije moguća tijekom jedne sezone jer bi u tom slučaju bilo potrebno redizajnirati ovjes, šasiju i cijeli aerodinamički paket što je potvrdio i Wolff.
“Prva stvar, ne mislim da je nagib podnice jedini učinak od kojega patimo,” rekao je Wolff.
“Ove nove gume koje koristimo 2021. su također čimbenik. Naše su analize pokazale da je koncept visokoga nagiba podnice izgubio manje downforcea, a u posljednjoj godini ovih pravila ne bismo mogli replicirati Red Bullov koncept kojega koriste i neke druge momčadi.”
“To fizički nije moguće. Ne bismo mogli koristiti svoj ovjes i postavke na način koji to čini Red Bull tako da moramo izvući najbolje iz onoga što imamo i podestiti bolid s onim što nam je na raspolaganju.”
“Možda će nam biti teže vratiti izgubljeni downforce, ali zasad, na temelju onoga što sam vidio i onoga čemu se nadam, se čini da ćemo imati zaista tešku borbu s Red Bullom.”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!