Šef Haasove F1 momčadi Gunther Steiner smatra da Ferrari ponovno ima najbolji motor u Formuli 1 nakon dvije teške sezone, a na istu činjenicu ukazao je i Ferrarijev vozač Charles Leclerc.
Ferrari je 2020. imao najslabiji motor nakon što su morali kompromitirati dizajn zbog novih restrikcija oko kontrole protoka goriva, a prošle godine napravili su dobar korak naprijed i približili se Mercedesu i Hondi, donosi MAXF1.net.
Binotto je rekao da je Ferrari prošle godine imao zaostatak za najboljima od oko 25 KS, a da vjeruje da su zaostatak u potpunosti smanjili ove sezone ili čak stekli prednost nad konkurencijom.
Ferrarijeva poboljšanja dolaze u pravi trenutak budući da je razvoj motora od 2022. zamrznut i da se ne smiju razvijati sve do kraja 2025. uoči dolaska nove generacije motora 2026.
Osim što je Ferrari zauzeo prvo i treće mjesto u kvalifikacijama, briljirali su i Alfa Romeo (Bottas šesti) i Haas (Magnussen sedmi), a u utrci su Ferrarijevi motori zauzeli prvo, drugo, peto i šesto mjesto i ukupno šest pozicija među prvih 11.
Naravno, skok u snazi motora nikako ne može u potpunosti opravdati skok u konkurentnosti Ferrarija, Alfa Romea i Haasa jer bolji motor može donijeti otprilike dvije do tri desetinke, ali definitivno im je pomogao da budu vrlo konkurentni na otvaranju sezone.
“Mislim da je Ferrarijev motor sad najbolji”, rekao je Steiner.
“Iskreno to mislim i njima idu velike zasluge jer su bili u istoj poziciji kao i mi. Morali su slušati puno sranja zbog toga.”
“I uspjeli su se vratiti, odradili svoju domaću zadaću i vratili se s nečim vrlo dobrim.”
Ferrarijev napredak s motorom komentirao je i pobjednik VN Bahraina Leclerc koji je osvojio i pole position i najbrži krug utrke.
“Nisam još vidio podatke, ali definitivno se čini bolje nego prošle godine i riječ je o koraku u pravom smjeru”, rekao je Leclerc nakon osvajanja pole positiona.
“Mislim da i ulazak jednoga Haasa i jedne Alfe [u Q3] pokazuje da smo napravili korak naprijed.”
“Ali ne želim podcijeniti posao koji su odradili jer su ujedno bili i vrlo brzi u zavojima. Mislim da je kombinacija i bolida i motora.”
“Ali gledajući sebe, definitivno smo napravili korak naprijed i izgledali smo prilično dobro na pravcima tako da je to dobro vidjeti.”
Ferrarijevi vozači, koji su u kvalifikacijama zauzeli prvo i treće mjesto, bili su 10. i 11. na mjerenju brzine pretkraj glavnoga pravca u kvalifikacijama – Leclerc je kao brži Ferrarijev vozač bio 6.5 km/h sporiji od najbržega Pereza.
Ferrari je zauzeo posljednja dva mjesta na istom mjerenju brzine u utrci pri čemu Leclerc iskače s 11.2 km/h manjom brzinom od pretposljednjega Sainza jer nije imao ni zavjetrinu ni DRS na glavnom pravcu cijelu utrku.