Ferrari pronašao razlog za optimizam

Automoto 15. lip 202215:22 > 15:24 0 komentara
Guliver Images

Ferrarijev šef F1 momčadi Mattia Binotto zadovoljan je performansama novoga stražnjeg krila za niske downforce zahtjeve koje su prvi puta koristili u kvalifikacijama i utrci u Azerbajdžanu jer je pomoglo smanjiti deficit brzine na ravnim dijelovima koji su imali u odnosu na Red Bull.

Red Bull je mjerilo brzine na pravcima od početka sezone zahvaljujući nešto nižim razinama downforcea koje koriste na svom RB18, a Ferrari je redovito koristio nešto više razine downforcea jer su s takvim postavkama mogli optimalno koristiti svoj F1-75, donosi MAXF1.net.

Čak i na vrlo brzim stazama u Saudijskoj Arabiji i Miamiju, na kojima je imalo smisla koristiti i niže razine downforcea za manji otpor zraka i veće brzine na pravcima, Ferrari se odlučio koristiti nešto više razine odnosno stražnje krilo koje su koristili i u Bahrainu i u Australiji gdje je Red Bull također bio brži na pravcu.

U Miamiju je Ferrari prvi puta isprobao stražnje krilo za niže razine downforcea i otpora, ali ga nisu odlučili koristiti u kvalifikacijama i utrci jer su imali bolje performanse i bolju degradaciju guma s višim razinama downforcea.

Ali na VN Azerbajdžana Ferrari je ponovno donio stražnje krilo za niže downforce zahtjeve isprobano u petak u Miamiju i koristio ih u ostatku vikenda s oba bolida što im je pomoglo smanjiti deficit brzine za Red Bullom.

U kvalifikacijama je na mjerenju brzine 210 metara iza 20. zavoja, gdje se još ne smije aktivirati DRS, Leclerc kao brži vozač Ferrarija (319.4 km/h) bio samo 0.8 km/h sporiji od Verstappena kao bržega vozača Red Bulla (320.2 km/h) dok je na startno ciljnoj crti Leclerc (337.8 km/h) bio 5.8 km/h sporiji od Pereza (343.6 km/h).

U utrci je Leclercov deficit brzine u odnosu na Verstappena bio veći jer je Verstappen mogao koristiti DRS, ali Red Bullova prednost u brzini nije bila dovoljna da Verstappen prestigne Leclerca do kraja startno ciljnoga pravca.

“Mislim da s tom razinom downforcea više nemamo tako velik nedostatak u odnosu na Red Bull, brzine su vrlo slične”, rekao je Binotto.

“Vidjeli smo i s aktiviranim DRS-om u kvalifikacijama i bez DRS-a u nedjelju, da je to bilo dovoljno da barem budemo u borbi, da zadržimo Maxa na pravcu i obranimo se.”

“Općenito, da, mislim da to stražnje krilo radi kao što je očekivano. Radi slično onome na Red Bullu na sličnoj razini downforcea i to mi daje samopouzdanje da kad ga god budemo trebali koristiti da to možemo učiniti bez većih problema.”

Prilika za korištenje novoga stražnjega krila dolazi već ovoga vikenda jer se prvi puta od 2019. vozi na stazi Gilles Villeneuve u Montrealu na kojoj se zbog manjka zavoja i dugih pravaca tradicionalno koriste niže downforce postavke za veću brzinu na pravcu.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!