Scuderia Ferrari priprema se za izlazak na stazu s posebnim izgledom za VN Italije koja se ovog vikenda održava na Autodromo Nazionale di Monza – vizualni identitet automobila, kao i trkaća odijela i kacige vozača Charlesa Leclerca i Carlosa Sainza imat će neke žute detalje kako bi proslavili porijeklo marke s bojom koja je uvelike dio povijesti Ferrarija.
Od početaka Scuderije 1929. i kasnije kada je automobilska tvrtka osnovana prije 75 godina, Enzo Ferrari odabrao je žutu boju, koja je uz plavu jedna od boja amblema Modene, za prikaz na grbu tvrtke, propinjućem konju s trobojnom trakom na vrhu. To je vrlo poseban izgled za obilježavanje vrlo posebne prigode, 100. obljetnice staze u Monzi, donosi MAXF1.net.
Nova kombinacija boja na bolidu F1-75 imat će nekoliko žutih detalja s crnim umetcima. Promjene, koje su planirane samo za ovu utrku, bit će vidljive na prednjem krilu, oko aureole, na poklopcu motora i stražnjem krilu, a potonji dio također sadrži logo s poznatim “F lunga” u žutoj boji na crnoj pozadini, a isto vrijedi i za vozačka odijela.
Zapravo, žuta je oduvijek bila dio DNK marke Maranello, uz suštinsku crvenu Ferrari. Početkom 20. stoljeća, tadašnja Međunarodna udruga priznatih automobilističkih klubova postavila je crvenu kao službenu boju talijanskih trkaćih automobila i tako, kada je Enzo Ferrari osnovao Scuderiju, pod čijom je zastavom ušao u Alfa Romeo, morao se složiti s njom.
Žuta je stoga druga boja za marku Maranello i osnivač ju je odmah odabrao kao dio amblema koji je dizajnirao nakon što ga je obitelj slavnog talijanskog ratnog heroja Francesca Baracce zamolila da nosi motiv propinjućeg konja.
Napisao je: “Cavallino je bio i ostao crn. Dodao sam kanarinsko žutu pozadinu koja je boja Modene.” Amblem je debitirao na timskim Alfa Romeima u utrci Spa-Francorchamps 24 sata 1932. godine i donio je sreću jer je pobijedio s Antoniom Briviom i Eugeniom Sienom. Od tada se pojavljuje na Ferrarijevim automobilima.
Primjese žute također će biti prikazane u paddocku, na ugostiteljskom kamperu i na zidovima garaže koji će prepričavati povijest boje i tvrtke. Kako bi proslavili 100 godina staze u Monzi, kanali na društvenim mrežama Scuderije donose poseban sadržaj kako bi odali počast stazi na kojoj je momčad pobijedila na svojoj prvoj utrci 1933. godine, još uvijek s Alfa Romeom u to vrijeme, kao i daljnjih četrdeset pobjeda, posljednji zahvaljujući Charlesu Leclercu 2019.
Kako bi se poklopio s F1 utrkom u Monzi, Ferrari također lansira posebnu kolekciju Giallo Modena kako bi proslavio svoju 75. godišnjicu, značajan trenutak, koji marka iz Maranella ističe ekskluzivnim slavljeničkim logom na F1 bolidima od početka godine. Asortiman Giallo Modena bit će dostupan isključivo u Ferrarijevim buticima i u e-trgovini Ferrari.com.
Gledatelji u Hrvatskoj program regionalnog sportskog kanala Sport Klub mogu pratiti na Telemachu, Total TV-u, Optima Telekomu i preko platforme EON koja je dostupna svim gledateljima.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!