Gerhard Berger na današnji je dan 1997. došao do desete i posljednje pobjede u Formuli 1 koju je ostvario s pole positiona i pritom odvozio najbrži krug, a prve bodove u karijeri osvojio je Jarno Trulli.
Njemačka je bila deseta od 17 utrka prvenstva uoči koje je vodio Michael Schumacher s četiri boda više od Villeneuvea, a Benetton je s Renaultovim V10 motorom bio vrlo konkurentan na superbrzom Hockenheimu.
Berger se nakon propuštanja tri utrke zbog operacije sinusa vratio u svoj bolid nakon što ga je mijenjao Alexander Wurz, a Benetton je četiri dana prije 1. slobodnog treninga potvrdio da će 1998. za njih voziti Giancarlo Fisichella.
Berger je osvojio 12. i posljednji pole position u karijeri (1:41.873) s 0.023 sekunde prednosti ispred Fisichelle u Jordan Peugeotu (također V10 motor, jedino su Minardi i Tyrrell koristili V8 motore), a treći i četvrti startali su Hakkinen i Schumacher.
Fisichelli je ovo bio prvi start iz prvoga reda u karijeri, a u utrci je prvi puta poveo utrku i u vodstvu se nalazio sedam krugova (preostalih 38 krugova vodio je Berger).
Berger je zadržao vodstvo na startu, a Fisichella ga je pritiskao sve dok mu nije pukla guma na ostacima raspadnutoga Ford Zetec-R motora Jana Magnussena. Iako mu je Magnussenovo odustajanje isprve donijelo vodstvo jer je dim iz motora usporio Bergera prije ulaska u boks, Fisichella je vodio samo dva kruga prije nego ga je Berger prestigao.
Michael Schumacher završio je drugi za Ferrari i nakon utrke Fisichellu vozio do boksa, a treći je bio Mika Hakkinen u McLaren Mercedesu. Trulli je osvojio prve bodove u karijeri na četvrtom mjestu, Ralf Schumacher bio je peti u drugom Jordanu, a Jean Alesi šesti u drugom Benettonu.
“Fantastična pobjeda za mene, momčad i sve, zaista sam osjećao da ovoga vikenda imam neke supermoći jer iako nisam u najboljoj formi mogao sam se koncentrirati cijelu utrku,” rekao je tada 38-godišnji Berger.
“Momčad je odradila sjajan posao i naša je strategija bila savršena. Imao sam problema pretkraj kad sam izgubio četiri ili pet sekundi kad je nekome otkazao motor ispred mene. Skoro sam u potpunosti stao i zaista sam mislio da sam izgubio utrku.”
“Bilo je iznenađujuće što sam nastavio u vodstvu! Mislim da smo dokazali da imamo odličan paket i da možemo ponovno biti konkurentni u ostatku sezone.”
“Cijeli vikend bio je vrlo emotivan za mene i posljednji krug bio je jedan od onih kojega ću se uvijek sjećati.”
Schumacher je drugim mjestom povećao svoju prednost ispred Villeneuvea na deset bodova, a Ferrari je vodio s devet bodova više od Williamsa, sedam utrka prije kraja – prisjetio se MAX F1.
Bundesliga
Premier League
La Liga
Champions League
Europa League
Conference League
Eurobasket 2025
Euroleague
NBA
ABA League
Eurocup
ACB League
Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open
Masters 1000
Formula 1
MotoGP
WRC
