Američki proizvođač automobila General Motors i motorsport kompanija Andretti Global objavili su da žele ući u Formulu 1 kao zajednički projekt, ali još uvijek nema točnih informacija kad bi se to trebalo dogoditi.
Andretti je početkom prošle godine već iskazao interes za ulaskom u Formulu 1, ali njegova namjera nije dobila potporu velike većine momčadi dok je CEO Formule 1 Stefano Domenicali rekao da Formula 1 nije u žurbi za privlačenjem novih momčadi ako one ne donose dodatnu vrijednost sportu.
Ali FIA-in predsjednik Mohammed Ben Sulayem početkom ovoga tjedna objavio je da je FIA počela razmatrati proces za iskazivanje interesa potencijalnih novih momčadi što je prvi korak prema mogućem proširenju broja momčadi s trenutnih deset.
Andretti i General Motors u četvrtak su zajedno objavili plan da uđu u Formulu 1 kao momčad Andretti Cadillac, a vozačka postava vjerojatno će uključivati barem jednoga američkog vozača.
“Nastavljamo rasti kao Andretti Global, obitelj trkaćih momčadi, i uvijek gledamo prema naprijed,” rekao je Michael Andretti, predsjednik i CEO Andretti Global kompanije i sin svjetskoga F1 prvaka iz 1978. Marija Andrettija.
“Osjećam da smo dobro pripremljeni da budemo nova momčad Formule 1 i da možemo donijeti vrijednost toj trkaćoj seriji i našim partnerima, kao i uzbuđenje navijačima.”
“Ponosan sam što imamo General Motors i Cadillac uz sebe dok lovimo taj cilj. GM i Andretti dijele nasljeđe rođeno iz ljubavi prema utrkivanju. Sad imamo priliku udružiti naše motorsport strasti i posvećenost inovacijama i izgraditi istinski američku F1 momčad.”
“Ali na stazi ćemo biti kad za nas bude bilo smisla biti na stazi,” dodao je Champ Cars prvak iz 1991.
Formula 1 nije dobila novu momčad od 2016. kada je Haas ušao u sport uz tehničku suradnju s talijanskim specijalistom za šasije Dallarom i Ferrarijem, a danas svaka nova momčad mora platiti 200 milijuna dolara koje će podijeliti postojeće momčadi budući da će ubuduće morati dijeliti financijski kolač na veći broj dijelova.
Cadillacov interes za Formulom 1 uslijedio je nakon što su već odlučili proširiti svoje trkaće aspiracije u Svjetskom prvenstvu utrka izdržljivosti (WEC) pod novim LMDh pravilima, a s istim prototipom natjecat će se i u američkom natjecanju IMSA.
“Cadillac i Formula 1 imaju rastuću globalnu privlačnost,” rekao je Mark Reuss, predsjednik General Motorsa.
“Naš brend ima motorsport povijest koja traje više od stoljeća i bili bismo ponosni da imamo priliku donijeti naše jedinstvene američke inovacije i dizajn u Formulu 1.”
Bundesliga
Premier League
La Liga
Champions League
Europa League
Conference League
Eurobasket 2025
Euroleague
NBA
ABA League
Eurocup
ACB League
Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open
Masters 1000
Formula 1
MotoGP
WRC
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!