Roger Federer jedan je od sportaša s najvećim marketinškim uspjehom u povijesti, stoga je neobično da nakon gotovo dvadeset godina duge karijere na tržište nije plasirao brendiranu tenisicu. Sve do sada.
Roger Federer je predstavio svoju prvu brendiranu tenisicu konkretnog naziva – The Roger.
Švicarska teniska legenda odmara se kod kuće nakon dvostruke operacije koljena koje je obavio proteklih mjeseci, a istovremeno je radio na projektu proizvodnje prve tenisice pod vlastitim brandom. Federer je lani postao investitor u švicarskom proizvođaču sportske obuće, tvrtki On, a zajedno su stvorili proizvod koji odskače od nečega što bi tipično asocirali s velikim Švicarcem.
“Ove tenisice nisu za igru, odnosno tenis već za ulicu. Dakle, riječ je o svakodnevnoj obući, a namjera je bila stvoriti nešto što će konzumentu bili toliko udobno da će nositi kao standardan dio obuće.”
Very sweet casual “kicks!” Roger Federer Debuts His First Sneaker With Swiss Label On | Vogue https://t.co/yXRVF6HyhX
— Rob Koenig (@RobKoenigTennis) July 6, 2020
Posebnost ove tenisice jest njena težina, kako tvrdi suvlasnik tvrtke On, David Allemann, tenisica teži jednu trećinu uobičajene sportske obuće.
“Prototip tenisice bio je pretežak, nekako krupan, Rogeru se nije svidjelo pa smo krenuli iznova. Jednostavno, pokušali smo rekreirati tenisicu i trebalo nam je dosta vremena da u tome uspijemo,” kaže Allemann.
Iz tvrtke tvrde da je tenisica proizvodena od isključivo ‘eco-friendly’ materijala te da je isti stvoren od stopostotnog udjela veganske kože (što god to značilo).
U prvom proizvodnom ciklusu, na tržište će se lansirati samo tisuću pari tenisica, dakle riječ je o ekskluzivi, no u budućnosti se planira krenuti u masovnu proizvodnju. Još uvijek nije poznato koja će biti cijena.