Nogometna zvijezda Cristiano Ronaldo nedavno je postao jedan od glavnih oglašivača alkalne mineralne vode Ursu9 za koju kažu da ima ljekovito djelovanje. A kako javlja španjolski dnevnik El Pais, radi se o velikoj prevari.
U reklamnoj kampanji Ronaldo vodu predstavlja kao proizvod s ljekovitim djelovanjem, tvrdeći da želi pomoći potrošačima da se osjećaju bolje.
Proizvod koji reklamira nogometna zvijezda sada su pod lupom pogledali i novinari španjolskog lista El Pais, koji su također znanstvenim analizama pažljivo ispitali te tvrdnje.
“Ova je voda upitne i loše kvalitete”, piše El Pais, a sličnim optužbama ubrzo se pridružio i sportski list As.
“Medicinska korist koju tvrdi Ursu9, brend vode koju sponzorira nogometaš, više je nego upitna. Nije antioksidans i njegova lužnatost je beskorisna. Osim toga, u promotivnom videu koriste se lažne fotografije, a voda košta duplo više od sličnih voda”, dodaju iz El Paisa, gdje su također doveli u pitanje izjavu da bi se voda trebala crpiti u španjolskom gradu Avili.
List tvrdi da voda ne dolazi iz Ávile, koja očito nikada nije izdala dozvolu za ispumpavanje, već iz Serra de Acor, koja je od Ávile udaljena oko četiri sata vožnje, što je, prema novinarima El Paisa, još veći dokaz da je za očitu reklamnu prijevaru.