Barcelona će od lipnja 2017. godine na svojim dresovima nositi ime novog sponzora, a kako smo navikli da sve u vezi sa katalonskim klubom donosi neku zanimljivost, tako ni ovo nije obična "smjena natpisa na grudima igrača".
Kada završi tekuća sezona isteći će i Barcelonin ugovor sa Quatar aviokompanijom, a na deresovima ponosa Katalonije će od tada stajati ime japanske kompanije Rakuten.
Od trenutka kada je ugovor vrijedan 200 milijuna funti potpisanm a vijest objavljena, stižu reakcije različitih udruženja za zaštitu prava životinja kod kojih se probudila nova nada da bi iza sebe mogli imati pomoć kluba kakav je Barcelona.
The vote on the ratification of the sponsorship agreement with Rakuten begins. #FCBlive pic.twitter.com/MaHKOy5PkB
— FC Barcelona (@FCBarcelona) December 18, 2016
Naime, novi sponzor Barcelone je globalna online trgovina na kojoj jednim klikom možete kupiti sve od “igle do lokomotive”, hranu, ljubimce, opremu za sve i svašta, ali i skupocjenu slonovaču kao i meso morskog psa i delfina.
Pod pritiskom zabrana trgovine slonovačom i mesom morskog psa i delfina, i Rukaten je kao i druge kompanije povukao ove artikle iz ponude, osim na japanskom tržištu gdje ta zabrana ne postoji.
?The key points of the agreement between FC Barcelona and Rakuten. #FCBlive pic.twitter.com/53lW0meEpC
— FC Barcelona (@FCBarcelona) December 18, 2016
Iz svjetskih udruženja za zaštitu životinja sada se nadaju kako će Barcelona učiniti sve kako bi iskoristila svoj utjecaj i natjerala svoje nove sponzore da i u Japanu prestanu sa prodajom spornih stvari zbog kojih se, kako kažu, svakodnevno ubijaju nedužne životinje.
Kada je donošena odluka o novom sponzorskom ugovoru, 377 delegata glasalo je za. Samo je četvoro njih bilo protiv.