U kolovozu i rujnu održano je izuzetno uzbudljivo Svjetsko prvenstvo u košarci, a na društvenim mrežama ovaj turnir izazvao je nezapamćen interes.
U službenom priopćenju za medije FIBA je oktrila da je “prestižni turnir održan u Japanu, Indoneziji i na Filipinima dosegao nevjerojatnu razinu pažnje kada su u pitanju posjeti na utakmicama, ali i čitanost i gledanost na tradicionalnim i digitalnim medijima”.
Objave u vezi sa Svjetskim prvenstvom izazvale su preko 20 milijardi interakcija na društvenim mrežama, što je trostruko više u odnosu na Mundobasket koji je 2019. godine održan u Kini.
Osim toga, profili FIBA-e i FIBA-inog Svjetskog prvenstva na društvenim mrežama dobili su mnogo pratitelja tijekom turnira. Direktni prijenosi utakmica emitirali su se u 190 zemalja, a gledanost je bila za 15 posto veća nego na prethodnom Mundobasketu.
Što se tiča prisustva navijača u dvoranama, sve skupa je utakmice uživo gledalo preko 700 tisuća gledatelja, uključujući i rekordnu posjetu od 38.115 navijača na otvaranju prvenstva u Manili, u najvećoj zatvorenoj dvorani na svijetu.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!