McLarenov izvršni direktor Zak Brown nada se da će njegova momčad u 2021. smanjiti zaostatak za Mercedesom za kojega se i ove godine očekuje da bude najbrži, a šef momčadi Andreas Seidl smatra da je trenutni zračni tunel McLarenovo najveće ograničenje.
McLaren je jučer otvorio sezonu predstavljanja novih bolida i pokazao svoj novi MCL35M, prvi bolid s Mercedesovim motorom od 2014., s kojim se nadaju ponavljanju dobrih rezultata iz prošle sezone i smanjenju zaostatka za najbržima.
Iako su se za ovu sezonu pojačali Mercedesovim motorom i Danielom Ricciardom, Brown je realan u očekivanjima.
“Svi su nevjerojatno blizu, mislim da bi borba za naslov za nas u ovom trenutku bila nerealna”, rekao je Brown.
“Možemo se nadati i težiti da ćemo smanjiti zaostatak za Mercedesom koji bi i 2021. trebao biti najbrži. Pravila se nisu značajno promijenila pa ne mislim da će 2021. izgledati bitno drukčije od 2020. osim što će sve biti još bliže.”
“U Abu Dhabi [posljednju utrku prošle sezone] smo stigli sposobni završiti treći, četvrti ili peti i mislim da će ove godine biti još bliže.”
“Sve što možemo učiniti je vidjeti koja je momčad najbrža i nadati se da ćemo smanjiti zaostatak za njima u 2021.”
Šef momčadi Seidl slaže se s Brownom i ističe vozačku postavu kao jednu od najjačih u Formuli 1.
“Puno je pozitivne energije uoči ove sezone”, rekao je Seidl.
“Naravno, po pitanju vozačke postave opet ćemo imati jednu od najjačih. Također, imamo pogonsku jedinicu koja osvaja naslove prvaka.”
“Ali nemojte zaboraviti borbu u kojoj smo bili prošle godine [s Racing Pointom, Renaultom i Ferrarijem za treće mjesto]. Imamo puno poštovanja prema suparnicima protiv kojih smo se borili prošle godine.”
“Borili smo se protiv tvorničkih momčadi koje imaju infrastrukturu koja je puno aktualnija od naše trenutne. Zato mislim da možemo biti optimistični uoči ove sezone, ali istovremeno i realni oko toga što možemo postići.”
“Jednostavno, trebamo još vremena kako bismo izvršili plan koji imamo kako bismo se vratili na vrh poretka.”
“Trebamo još vremena kako bi posložili svoju infrastrukturu kako bismo bili ravnopravni s momčadima na vrhu i s onima oko nas.”
McLaren je prije više od godinu dana krenuo u izgradnju suvremenoga zračnog tunela, a Seidl smatra da će se pozitivne posljedice vidjeti za oko dvije godine.
“Najveća tema je zračni tunel, trebat će oko dvije godine prije nego vidimo prve prednosti novoga tunela koji je ključan za razvoj trkaćega automoibla. Dotad ćemo jednostavno imati ograničenja.”
“Naš glavni cilj je napraviti idući korak kao momčad, s bolidom koji imamo i načinom rada koji imamo. Želimo se opet približiti Mercedesu i Red Bullu jer su ti koraci ključni kako bismo se u nekom trenutku vratili u vrh poretka.”