Šef Red Bulla objasnio zašto su izabrali Lawsona: ‘Tsunoda je brz, ali…’

Automoto 28. pro 202419:32 0 komentara
xEibner-Pressefoto Memmlerx via Guliver

Red Bullov šef F1 momčadi Christian Horner objasnio je zašto je Liam Lawson dobio prednost ispred Yukija Tsunode kod odabira novoga momčadskog kolege Maxa Verstappena uoči pete sezone u Formuli 1 za japanskoga vozača.

Red Bull je nakon loših rezultata Sergija Pereza bio prisiljen pronaći alternativnu unutar kruga svojih mladih vozača, a nakon neuspjeloga eksperimenta s Danielom Ricciardom odabir se sveo na Tsunodu i Lawsona, objašnjava MaxF1.net.

Iako je Tsunoda dobio svih šest kvalifikacijskih okršaja protiv Lawsona u 2024. i osvojio više bodova od njega, Red Bull je veći potencijal vidio u Novozelanđaninu.

Mislim, Yuki je vrlo brz vozač”, rekao je Horner.

Sada ima tri ili četiri sezone iskustva. Odradio je vrlo dobar posao na testu guma za nas u Abu Dhabiju gdje su inženjeri bili impresionirani njegovom izvedbom.”

S Liamom, kada pogledate i uđete u analitiku, tempo je bio malo bolji u utrkama. Njegov kvalifikacijski tempo bio je vrlo tijesan s Yukijem i morate pretpostaviti da s Liamom leži potencijal jer ima samo 11 utrka, samo će postati bolji i jači. Pokazao je pravu mentalnu otpornost i čvrstinu“, objašnjava šef momčadi i dodaje:

Nekoliko stvari mi se istaknulo s Liamom, koliko je svestran. Stavite ga u situaciju, on se nosi s njom. Ako se sjećate njegovog debija u Zandvoortu nakon što je Daniel slomio prste, utrkivao se protiv Maxa u njegovom izlaznom krugu.

Ima takav mentalitet žestokoga trkača. Odradio je godinu dana u DTM-u gdje se nevjerojatno brzo prilagodio vožnji Ferrarijeva GT automobila zajedno s Alexom Albonom i općenito je imao prednost.

I opet, njegovo trkaće umijeće je zaista jedno od njegovih ključne prednosti. Dakle, on se ne boji ići u duel kotač uz kotač pa čak i trljati kotače tamo gdje je to potrebno. Također, ima dobru radnu etiku.”

Prethodni Verstappenovi momčadski kolege nakon Ricciarda (Gasly, Albon i Perez) nisu mu uspjeli biti dovoljno blizu na stalnoj bazi i Horner je svjestan da je ključno ne stavljati previše pritiska na njegova leđa.

Mislim da je ključna stvar ne stavljati previše pritiska na njega i da ne stavlja previše pritiska na sebe u okršaju protiv najboljega vozača svoje generacije.

Mislim da samo treba zanemariti podatke o tome što se događa na bolidu 1 i samo se usredotočiti na svoj vlastiti inženjerski tim, ono što radi. Samo mora raditi najbolje što može i bit će dobro. I nadamo se možemo ga podržati u tome.

Nadam se da ćemo sljedeće godine moći osigurati bolid koji će odgovarati njemu kao i Maxu pa ćemo vidjeti kako će proći.”

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!