Red Bullov šef F1 momčadi Christian Horner objasnio je zašto je Liam Lawson dobio prednost ispred Yukija Tsunode kod odabira novoga momčadskog kolege Maxa Verstappena uoči pete sezone u Formuli 1 za japanskoga vozača.
Red Bull je nakon loših rezultata Sergija Pereza bio prisiljen pronaći alternativnu unutar kruga svojih mladih vozača, a nakon neuspjeloga eksperimenta s Danielom Ricciardom odabir se sveo na Tsunodu i Lawsona, objašnjava MaxF1.net.
Iako je Tsunoda dobio svih šest kvalifikacijskih okršaja protiv Lawsona u 2024. i osvojio više bodova od njega, Red Bull je veći potencijal vidio u Novozelanđaninu.
“Mislim, Yuki je vrlo brz vozač”, rekao je Horner.
“Sada ima tri ili četiri sezone iskustva. Odradio je vrlo dobar posao na testu guma za nas u Abu Dhabiju gdje su inženjeri bili impresionirani njegovom izvedbom.”
S Liamom, kada pogledate i uđete u analitiku, tempo je bio malo bolji u utrkama. Njegov kvalifikacijski tempo bio je vrlo tijesan s Yukijem i morate pretpostaviti da s Liamom leži potencijal jer ima samo 11 utrka, samo će postati bolji i jači. Pokazao je pravu mentalnu otpornost i čvrstinu“, objašnjava šef momčadi i dodaje:
“Nekoliko stvari mi se istaknulo s Liamom, koliko je svestran. Stavite ga u situaciju, on se nosi s njom. Ako se sjećate njegovog debija u Zandvoortu nakon što je Daniel slomio prste, utrkivao se protiv Maxa u njegovom izlaznom krugu.
Ima takav mentalitet žestokoga trkača. Odradio je godinu dana u DTM-u gdje se nevjerojatno brzo prilagodio vožnji Ferrarijeva GT automobila zajedno s Alexom Albonom i općenito je imao prednost.
I opet, njegovo trkaće umijeće je zaista jedno od njegovih ključne prednosti. Dakle, on se ne boji ići u duel kotač uz kotač pa čak i trljati kotače tamo gdje je to potrebno. Također, ima dobru radnu etiku.”
Prethodni Verstappenovi momčadski kolege nakon Ricciarda (Gasly, Albon i Perez) nisu mu uspjeli biti dovoljno blizu na stalnoj bazi i Horner je svjestan da je ključno ne stavljati previše pritiska na njegova leđa.
“Mislim da je ključna stvar ne stavljati previše pritiska na njega i da ne stavlja previše pritiska na sebe u okršaju protiv najboljega vozača svoje generacije.
Mislim da samo treba zanemariti podatke o tome što se događa na bolidu 1 i samo se usredotočiti na svoj vlastiti inženjerski tim, ono što radi. Samo mora raditi najbolje što može i bit će dobro. I nadamo se možemo ga podržati u tome.
Nadam se da ćemo sljedeće godine moći osigurati bolid koji će odgovarati njemu kao i Maxu pa ćemo vidjeti kako će proći.”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!