Ferrarijev F1 šef Mattia Binotto smatra da nije u redu da najnovije tehničke kontroverze, koje su rezultirale s novim tehničkim direktivama, nisu izazvale ni približno toliko prašine kao njihov slučaj iz 2019. kada je FIA tajnom nagodbom postigla dogovor s Ferrarijem.
Red Bull je izrazio sumnju da je Mercedes pronašao način da ohlade zrak prije njegovoga ubrizgavanja u cilindre kako bi kratkotrajno postigli više snage, a Mercedes se branio da ne rade ništa zabranjeno i da su zadovoljili sva pravila, donosi MAXF1.net.
Temperatura zraka u usisnoj komori mora biti više od deset stupnjeva viša od ambijentalne temperature, ali FIA gleda prosječna mjerenja tijekom kruga tako da temperatura zraka u komori u pojedinim trenucima može biti i značajno niža, a da pravila opet budu zadovoljena.
I dok Red Bull čeka FIA-ine odgovore oko ovoga problema, Ferrari se javio da su oni 2019. tretirani puno gore iako FIA nije uspjela dokazati da su varali s protokom goriva koji je ograničen na 100 kg/h što je dovelo do tehničkih direktiva koje su uvele nove senzore kako bi se spriječili Ferrari da koristi svoj pametni sustav.
“Bez da ulazim u temu Mercedesova motora, htio bih se dotaknuti drugih tema koje su dobro poznate – fleksibilnih krila i upravljanja tlakovima u gumama koji su tražili nove tehničke direktive”, rekao je Binotto uoči VN Italije.
“FIA-ine direktive bile su potrebne jer su postojale momčadi koje su imale drukčije interpretacije pravila. A sve to nije drukčije od onoga što se događalo 2019. [s Ferrarijevim motorom].”
“Čemu te razlike u stavu? Možda smo mi bili previše izloženi medijima i trpjeli napade naših suparnika. Ali sad je to stvar prošlosti.”
“Mislim da je ton koji se koristio 2019. bio pogrešan [optužbe za varanje]. Ali mislim da je važno reći da to što se događalo nije ništa drukčije od onoga što se događa sad i što se uvijek događalo u Formuli 1.”
Na pitanje je li Ferrari tražio pojašnjenje od FIA-e oko Mercedesova motora, Binotto kaže da nije, ali da je razgovarao s Red Bullovim Christianom Hornerom.
“Ne, nismo, iako i mi, kako i sve momčadi i proizvođači motora, pokušavamo shvatiti što rade naši suparnici, analiziramo slike i gledamo GPS podatke”, rekao je Binotto.
“Imamo neke dvojbe [oko Mercedesova motora] i razgovarali smo o tome s Red Bullom. Osobno sam razgovarao s Christianom Hornerom, ali nismo tražili niikakva pojašnjenja od FIA-e.”
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!