Sedmoplasirana momčad prvenstva Haas u Mađarsku je donijela prvi paket poboljšanja za svoj VF-22 kojega će ovoga vikenda na raspolaganju imati samo Kevin Magnussen, a pozornost su privukle bočne stranice koje snažno podsjećaju na Ferrarijeve.
Haas u Mađarsku napokon donosi svoj prvi paket poboljšanja koji je inicijalno trebao biti spreman za Francusku, ali zbog kašnjenja u dizajnu i proizvodnji, kao i brojnim sudarima ove sezone, uspjeli su pripremiti tek jedan paket uoči ljetne stanke, donosi MAXF1.net.
Magnussen će s novim, temeljito dorađenim VF-22 morati biti vrlo oprezan, posebno u petak, jer Haas nema puno zamjenskih novih dijelova za novu specifikaciju bolida, a prve fotografije, koje donosi njemački Auto Motor und Sport, otkrivaju da su kopirali Ferrarijev koncept bočnih stranica.
Haas od ulaska u Formulu 1 2016. koristi maksimalno dopušten broj komponenti koje smiju kupiti od drugih momčadi i njihovi su bolidi često bili vrlo slični Ferrarijevim, ali ove sezone Ferrari je predstavio F1-75 koji je imao jedinstven koncept bočnih stranica koje su vrlo široke i imaju zakrivljenu gornju površinu koja se spušta prema središtu bolida.
Tri su momčadi tijekom ove sezone promijenile koncept bočnih stranica (Aston Martin, Williams i McLaren), a sada im se pridružio i Haas iako još uvijek nemamo fotografije iz svih kuteva koje će razjasniti koliko su daleko išli u kopiranju Ferrarijevoga koncepta.
Ono što je jasno je da su nove bočne stranice šire i u najširem dijelu se okomito spuštaju prema podnici, a u stražnjem dijelu se spuštaju prema dolje dok se prema unutra sužavaju u donjem dijelu, slično kao kod Ferrarija.
Osim bočnih stranica Haas je značajno doradio i podnicu koja je ove godine izuzetno moćna po pitanju performansi i upravo na tom dijelu očekuju najveći skok u performansama.
Šef momčadi Gunther Steiner nije htio otkrili koliko očekuju od novoga paketa jer se ne žele razočarati kao puno puta u prošlosti, poput 2018. i 2019. kada poboljšanja nisu donosila očekivani napredak i kada su brži bili s početnim specifikacijama.
“Ne želim razgovarati o brojkama jer se onda razočarate, a i s čim da to usporedimo? Jer nemamo situaciju da na istom bolidu usporedno testiramo staru i novu specifikaciju,” rekao je.
“Znamo koliko više downforcea daje, postoji izračun koji to govori, a onda ćemo vidjeti koliko zaista donosi.”
Magnussen kao bolje plasiran Haasov vozač drži 11. mjesto u poretku s 22 boda i bodove je osvajao pet puta dok je Schumacher 15. s bodovima iz Velike Britanije i Austrije.